۰
plusresetminus

تولید محتوای قرآنی، لازمه تبدیل فارس به قطب قرآنی کشور

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تولید محتوای قرآنی، لازمه تبدیل فارس به قطب قرآنی کشور است.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی عصر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان اظهار داشت: هنرمندان فارس در زمینه تولیدات فرهنگی قوی‌تر از گذشته به میدان بیایند و مطمئن باشند که کمک و مساعدت به هنرمندان و فعالان فرهنگی استان‌ها برای تولید آثار فرهنگی قرآنی در زمینه تفسیر قرآن کریم در دستور کار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
وی افزود: آشنا کردن مردم با تفسیر قرآن کریم از برنامه‌های اصلی و مهم امسال این وزارتخانه است و این امر با جدیت پیگیری می‌شود.
این مسئول فرهنگی ادامه داد: رویکرد برنامه‌های امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های قرآن ماه مبارک رمضان در تهران و شهرستان‌ها، آشنایی مردم با مقوله تفسیر و چگونگی تدبر در قرآن کریم است.
وی اضافه کرد: این وزارتخانه از فعالیت‌هایی که در ارتباط با مأنوس کردن هرچه بیشتر مردم با تفسیر و تدبر در قرآن کریم در استان‌ها انجام شود، حمایت می‌کند.
حشمتی ابراز داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از طرح‌های قرآنی و تولیدات فرهنگی در ارتباط با موضوع‌های قرآنی برپایی محفل‌های تفسیر و تدبر در قرآن کریم و تقویت موسسه‌های قرآنی فعال در استان‌ها ازجمله فارس برنامه‌هایی در دست اجرا دارد.
کد مطلب : ۶۳۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما