۰
plusresetminus

حمایت 185 نیکوکار از 135 خانوار نیازمند لارستانی

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۸
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان لارستان از حمایت 135 خانوار زیر پوشش این نهاد توسط 185 حامی نیکوکار خبر داد.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از لارستان، حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده بعدازظهر امروز در یک نشست خبری با تشریح طرح محسنین اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان متولی ایتام و محرومان زیرپوشش، برنامه‌ای با عنوان طرح محسنین برای کمک به سرپرست خانوارهای زیرپوشش که بیمار و ازکارافتاده هستند در دستور کار دارد.
وی افزود: در طرح محسنین، خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد، پس از تکمیل فرم اعلام همکاری، نیازمند مورد نظر خود را انتخاب و با پرداخت حداقل ماهانه 200 هزار ریال در این امر خیر مشارکت کنند.
تقی‌زاده اضافه کرد: وجوه ارسالی حامی به‌صوت کامل به حساب فرد مورد حمایت حامی واریز می‌شود و حامی می‌تواند علاوه‌بر کمک مادی در سایر امور و مشکلات از جمله تحصیلی، درمانی و غیره این عزیزان را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد .
مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در طرح محسنین خیران برای توسعه حمایت‌های مردمی از خانواده‌های زیرپوشش، شامل سرپرست از کارافتاده، زنان سرپرست خانواده‌های مطلقه، زندانی و سایر خانواده‌های دارای فرزند مستعد و یا دارای بیماری صعب‌العلاج هزینه‌های جاری یک یا چند خانوار را تأمین می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و از محل کمک‌های حامیان لارستانی 4 میلیارد و 66 میلیون ریال به خانواده‌های زیر پوشش این طرح پرداخت کرده‌اند.
تقی‌زاده در پایان گفت: از اهداف اجرای طرح محسنین، می‌توان به احیای فرهنگ کمک به نیازمندان، ارتقا وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند، تقویت اعتماد عمومی و ایجاد ارتباط عاطفی بین اقشار جامعه و نیز جلب مشارکت بیشتر مردم در اجرای سنت‌های حسنه اللهی اشاره کرد.
کد مطلب : ۶۴۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما