۰
plusresetminus

کتاب سقای دشت اردبیل رونمایی شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
در حاشیه مراسم طرح هجرت بسیج دانشجویی با حضور مسئولین سپاه و بسیج و دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از کتاب سقای دشت اردبیل رونمایی شد.
به گزارش حافظ به نقل از مشرق،مراسم رونمایی از کتاب سقای دشت اردبیل در مراسم همایش رسم هجرت افتتاحیه اردو های جهادی (طرح هجرت 94) بسیج دانشجویی با حضور سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان، ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و سایر مسئولین استانی و فرماندهان نظامی در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار گردید.
کتاب سقای دشت اردبیل خاطرات مهندس ایرج فتحی جلفا در پروژه آبرسانی شهید برزگر سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) می باشد که منجر به آبرسانی به 6 روستای بخش سبلان استان اردبیل گردید.
در این کتاب مهندس فتحی با نگاهی نو، از کرامات شهید برزگر در جهت رفع مشکلات و موانع بوجود آمده در تسریع پروژه سخن می‌گوید.
لازم به یادآوری است کتاب فوق با همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) در سال 93 تهیه و در اردیبهشت ماه سال 94 به چاپ رسیده است.
علاقه مندان با مراجعه به فروشگاه و نمایشگاه کتاب ولایت و یا قسمت فروش کتاب مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) می توانند نسبت به تهیه کتاب اقدام نمایند.
کد مطلب : ۶۶۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
محمدزاده ثمرین
feedback
Iran, Islamic Republic of
لطفا در صورت امکان از خود کتاب سقای دشت اردبیل توضیحاتی مختصر در سایت بزارید این روزها کتاب که گران است لااقل از محتوای این کتاب مطلع باشیم ممنونم