۰
plusresetminus

شهرداری شیراز سطح توقع خود از ما را تعریف کند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
مدیرکل امور مالیاتی فارس گفت: شهرداری شیراز در چشم‌انداز پنج‌ساله خود، جایگاه انجام‌وظیفه ما را در مباحث مالی و سطح توقع خود را تعریف کند.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری شیراز، فرهاد مؤمنی در نشست مشترک اداره کل امور مالیاتی فارس و شهرداری‌های شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات فرهنگی، اظهار داشت: باید بتوانیم با این‌گونه اقدامات این باور را در شهروندان به وجود بیاوریم که می‌توانند با مشارکت خود شهر و کشور را بسازند.
وی افزود: ایجاد حس مشارکت یک ارمغان ویژه است که با ابزار فرهنگی ایجاد می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با اشاره به اینکه سطح توقعات شهروندان از شهرداری بسیار است، ‌گفت: شهرداری به شرطی می‌تواند موفق عمل کند که همکاری همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها را در کنار خود داشته باشد.
مؤمنی بابیان اینکه در دستگاه مالیاتی اهمیت بسیاری برای پرداخت عوارض قائل هستیم، خاطرنشان کرد: این امر به این دلیل است که حسن نیت و حسن عمل مسئولان شهرداری را در سطح شهر مشاهده می‌کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فروش اوراق مشارکت یکی از سالم‌ترین انواع سرمایه‌گذاری است که هیچ نوع هزینه‌ای را به سیستم مالی شهرداری تحمیل نمی‌کند.
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با تأکید بر اینکه سیستم مالیاتی باید در کنار شهرداری قرار گیرد،‌ تصریح کرد: هیچ‌گونه توقع سرمایه‌گذاری و کمک ریالی از شهرداری نداریم بلکه تنها انتظار همکاری فکری از این مجموعه‌ داریم.
مؤمنی بابیان اینکه پایدارترین درآمد نزد شهروندان است، اظهار داشت: باید از اهرم‌های تشویقی استفاده کنیم چراکه بهترین سرمایه‌گذاری است.
وی بر اهمیت پژوهش در این حوزه تأکید کرد و گفت: باید با برگزاری نشست با مدیران کلان‌شهر شیراز، آینده مالی شهرداری را ترسیم کنیم.
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس تأکید کرد: بسیار برایمان اهمیت دارد که شهرداری در چشم‌انداز پنج‌ساله خود، جایگاه انجام‌وظیفه ما را در مباحث مالی ببیند و سطح توقع خود را از ما تعریف کند.
کد مطلب : ۶۶۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما