۰
plusresetminus
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون:

تهاجم به ایران دست برتر و قدرت نظام اسلامی را نشان خواهد داد و ابهت پوشالی استکبار را در هم خواهد شکست

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: : تهاجم به ایران دست برتری و قدرت جمهوری اسلامی را نشان خواهد داد و ابهت پوشالی استکبار را در هم خواهد شکست.
تهاجم به ایران دست برتر و قدرت نظام اسلامی را نشان خواهد داد و ابهت پوشالی استکبار را در هم خواهد شکست
به گزارش "حافظ نیوز" محمدهادی صحرابان، ‌مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات جدید مقامات آمریکایی گفت: تهاجم به ایران دست برتری و قدرت جمهوری اسلامی را نشان خواهد داد و ابهت پوشالی استکبار را در هم خواهد شکست.

وی با اشاره به تهدیدات نظامی ایران از سوی آمریکا افزود: ما در دهه شصت با دستان خالی توانستیم پس از هشت سال مقاومت در برابر بیش از۷۰ کشور متحد با آمریکا و عراق پیروز میدان باشیم و حالا با پیشرفت های چشمگیر نظامی و تسلیحاتی در کمتر از یک هفته دشمنانمان را به خاک مذلت می زنیم.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون همچنین به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و بیان داشت: ما به مذاکرات هسته ای دل خوش نکرده ایم و سرنوشتمان را به آن گره نزده ایم که بخواهند با منت و تهدید با ما به مذاکره بنشینند.

صحرابان اضافه کرد:در مذاکرات هسته ای، طرف مقابل ما سه گروه است، یکی آمریکا دوم شورای امنیت و سوم اتحادیه اروپا. حال سوال اینجاست اگر یکی از این سه طرف پس از توافق عهد شکنی کرد و نقض پیمان نمود تکلیف ما برای غنی سازی چیست و دو طرف قضیه که با آنها توافق کردیم چه می شود؟
انتهای پیام/
 
کد مطلب : ۶۷۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما