۰
plusresetminus

80 پروژه شهری در شیراز به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
شهردار شیراز گفت: به مناسبت عید مبعث و هفته شیراز، 80 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش حافظ ,علیرضا پاک فطرت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این 80 پروژه با اعتبار 52 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و از جمله مهم‌ترین موارد آن افتتاح مرکز «دیتا سنتر» شهرداری است.
وی افزود: «دیتا سنتر» شهرداری شیراز با هدف حرکت به سمت شهرداری الکترونیک و تحقق شهر الکترونیک، افتتاح می‌شود. پروژه دیگر «باغ هنر» در بلوار بعثت است که از نظر معماری منحصر به فرد بوده و هنرمندان می‌توانند در این مکان توانمندی خود را در معرض دید مردم بگذارند. 20 پروژه آسفالت، جدول‌گذاری و بهسازی معابر دیگر مواردی بود که به گفته شهردار شیراز، در همین روز در راستای تسهیل در تردد و رفت‌و‌آمد شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: لوله‌گذاری آب‌های سطحی در نقاط مختلف، زمین چمن مصنوعی، اجرای پیست دوچرخه‌سواری در بوستان آزادی، تعدادی سرویس‌های بهداشتی در نقاط مختلف شهر، دو پل عابر پیاده، نورپردازی تعدادی از پل‌های عابر پیاده به منظور زیبا‌سازی و کف‌پوش کردن پله‌ها و رمپ‌های آن از دیگر مواردی است که در شمار پروژه‌های قابل افتتاح امروز قرار دارد.
پاک فطرت ابراز داشت: نصب تابلوهای دیجیتالی راهنمایی مسیر برای ارائه وضعیت مسیر به رانندگان و اطلاع‌رسانی ظرفیت پارکینگ‌ها دیگر موردی است که در فهرست این 80 پروژه قرار دارد و در این لیست همچنین اصلاح هندسی چند تقاطع از قبیل تقاطع شهید رودکی و بهسازی روستاهای تازه الحاق شده و موارد دیگر قابل اشاره است.
کد مطلب : ۶۸۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما