۰
plusresetminus

تغییر فرماندار جهرم سیاسی نبوده است

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
استاندار فارس گفت: مسائلی که عنوان می‌شود که فرماندار جهرم برکنار شدند صحیح نیست چراکه وی 11 ماه سرپرست بودند و با وجود معرفی، وزارت کشور حکم ایشان را تمدید نکرد.
به گزارش حافظ ، سید محمد احمدی یکشنبه شب پس از برگزاری جلسه ملاقات مردمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور 92 مصوبه داشت و به سبب کارهای بزرگی که قرار است در فارس اجرایی شود و همین‌طور جذب سرمایه بخش خصوصی در این استان که در سطح کشور کم‌نظیر است، میزان اعتبار سفر برای فارس از سایر استان‌ها بیشتر بود.
وی در مورد محتوای دیدارهای خود با مردم در جلسات ملاقات عمومی توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: ما زمان ویژه‌ای را برای ملاقات مردمی مشخص نکرده و هر زمان فرصت کنیم مردم را به حضور می‌پذیریم و به روال مراجعات مردمی را در کل هفته داریم.
نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: علاوه بر این‌ها اما سعی کرده‌ایم یک روز کامل را با حضور کل مدیران کل دستگاه‌ها برای دیدار با مردم که مشکلاتی دارند، اختصاص داده و مواردی که از طریق مکاتبه حل‌نشده را در این جلسه بررسی کنیم.
احمدی اضافه کرد: امروز حدود 300 نفر مراجعه‌ کننده داشتیم که با حضور مدیران کل و معاونان استانداری پاسخگوی مردم بودیم و حدود 50 نفر را خود من پاسخ دادم.
وی خاطرنشان کرد: حسن برگزاری این جلسات این است که در همین جلسه مدیر کلی را که باید پیگیر مورد ارجاعی باشد فراخوانده و از وی در مورد روال کار سئوال کرده و در بسیاری مواقع مشکل را در همان جلسه و با ارجاع به یک یا دو مدیر، حل می‌کنیم.
استاندار فارس تصریح کرد: گاهی البته مشکل به‌گونه‌ای است که از توان ما خارج است چنانکه استاندار نمی‌تواند در مورد طلب بانک از افراد کاری انجام دهد جز این‌که تقاضای استمهال کنیم تا فرد بتواند به طرقی بدهی خود را بپردازد.
وی بیان کرد: عده زیادی از مراجعان مشکل اشتغال دارند و یکی از مسائلی که ما را رنج می‌دهد مسئله اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار است.
احمدی یادآور شد: افراد در مراجعه به ما می‌گویند شما بنویسید تا ما در جایی مشغول به کار شویم اما باید نیاز استخدامی وجود داشته باشد که ما بتوانیم افراد را معرفی کنیم.
تغییر فرماندار جهرم سیاسی نبوده است
استاندار فارس در مورد برخی مطالب عنوان‌ شده در مورد تغییر فرماندار جهرم نیز گفت: مسائلی که عنوان می‌شود که فرماندار برکنار شدند صحیح نیست چراکه وی 11 ماه سرپرست بودند و با وجود معرفی، وزارت کشور حکم ایشان را تمدید نکرد و این موضوع هیچ ارتباطی با موضوعات سیاسی و ... نداشته است.
احمدی همچنین در مورد شایعه برکناری خود از سمت استانداری نیز گفت: ما البته همه رفتنی هستیم و از ابتدا نیز خود این موضوع را بیان کردیم اما این شایعه صحت ندارد و به‌ هر حال برخی  باید چیزهایی بنویسند.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد تمرکز مصوبات سفر ریاست جمهوری در بخشی از فارس، گفت: تمرکز مصوبات مانند اکثر استان‌ها، در مرکز بود و آنچه در قسمت‌های غیر از مرکز این استان انجام شد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که ما نمی‌توانیم در مورد مکان آن فشاری بر سرمایه‌گذار وارد کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: در راستای کاهش مشکل اشتغال، 12 میلیارد تومان تسهیلات گرفتیم که از این محل به هر فرد متقاضی حداکثر 30 میلیون تومان تسهیلات تعلق می‌گیرد که بتوانند شغلی را راه‌اندازی کنند.
احمدی ابراز داشت: 4 هزار میلیارد تومان نیز در سفر ریاست جمهوری برای وام در گردش کارخانه‌ها لحاظ شد که امروز یک یا دو مورد ازاین‌دست به بانک معرفی شدند.

منبع:فارس
کد مطلب : ۶۹۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما