۰
plusresetminus

پاسداران مردمی بودن را در تمام موقعیت‌ها نشان داده‌اند

تاریخ انتشارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین گفت: پاسداران، همراهان راستین مردم و حافظان جان‌برکف کشور و نظام هستند و آن را در تمام موقعیت‌های کشور نشان داده‌اند.
به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام کاظم معصومی عصر امروز در جمع پاسداران سپاه ناحیه قیروکارزین که با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان همراه بود اظهار داشت: سیدالشهدا (ع) مظهر پاسداری و آزادگی است و انقلاب ما نیز نیازمند این‌چنین پاسدارانی بوده و هست.
وی بابیان این‌که پاسداری دارای جنبه‌های مختلفی است خاطرنشان کرد: گاهی اگر کسی بخواهد برخلاف مسیر اسلام عملی انجام دهد، وظیفه هر مسلمانی  است که از اسلام و ارزش‌های اسلام پاسداری کند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین بابیان اینکه سپاه پاسداران در تمام شرایط برای حفظ دستاوردها و اهداف موردنظر انقلاب اسلامی تلاش کرده افزود: پاسداران این مرزوبوم با الهام از فرهنگ جاودان عاشورا و عبرت از حقایق تاریخی اسلام و آنچه موجبات حادثه کربلا را فراهم آورد، با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره درصحنه مأموریت‌های خود حضوری به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند.
معصومی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه فاصله‌ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد و آنان از بطن توده‌ها جوشیده‌اند بیان داشت: پاسداران، همراهان راستین مردم و حافظان جان‌برکف کشور و نظام هستند و آن را در تمام موقعیت‌های کشور نشان داده‌اند.
این مقام مسئول در پایان افزود: تمام بخش‌های کشور باید ضمن مقابله با توطئه‌های دشمن، هم‌دل و هم‌صدا درراه خدمت به مردم و تکریم آنان قدم برداشته و زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور را فراهم آورند.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۰۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما