۰
plusresetminus

پاسداران ناحیه مقاومت قیروکارزین تجلیل شدند

تاریخ انتشارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
با اهدای لوح سپاس از پاسداران ناحیه مقاومت قیروکارزین تجلیل شد.
به گزارش حافظ، فرماندار این شهرستان عصر امروز در جمع پاسداران سپاه ناحیه قیروکارزین ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: بدون شک رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های پاسداران انقلاب اسلامی در دوران ارزشمند دفاع مقدس، درراه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران فراموش‌شدنی نیست.
اشکان کاظمی با اشاره به اینکه روز پاسدار روز مقاومت و پایداری است، افزود: از امام حسین (ع) به‌عنوان پاسدار بزرگ اسلام نام می‌برند به همین علت روز ولادت ایشان را روز پاسدار نامیدند.
 فرماندار قیروکارزین پاسداران را حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مایه عزت، سربلندی و اقتدار کشور و خار چشم دشمنان دانست و ادامه داد: امروز پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای آن نه‌تنها وظیفه پاسداران بلکه وظیفه هر مسئول و خدمتگزار در این نظام است.
کاظمی تصریح کرد: تلاش و پیشرفت مستمر امروز پاسداران نیز در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و نظامی که موجب آسایش و امنیت پایدار میهن عزیز اسلامی‌ شده، شایسته تقدیر و تجلیل است.
این مقام مسئول در پایان بابیان اینکه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران وفادار ایشان بزرگ‌ترین الگو و اسوه برای پاسداران هستند بیان داشت:  پاسداری معانی گسترده‌ای دارد که پاسداری از مرزها، ارزش‌ها، پاسداری از جامعه اسلامی و پاسداری از نفس تنها گوشه‌ای از این مفاهیم عظیم است.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از پاسداران سپاه ناحیه قیروکارزین تجلیل شد.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۰۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما