۰
plusresetminus

رویکرد روابط عمومی مردم‌داری و تعامل با رسانه‌ها است

تاریخ انتشارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری فارس گفت: روابط عمومی‌ها باید مردم‌دار بوده و با تعامل با رسانه‌ها در خدمت سیاست‌ها و برنامه‌های مدیران و مسئولان باشند.
به گزارش حافظ، زهرا مریدی بعدازظهر امروز در حاشیه دومین جشنواره روابط عمومی و رسانه و به مناسبت روز جانباز در سخنانی اظهار داشت: در تحقق شعار هم‌دلی و هم‌زبانی، روابط عمومی‌ها و رسانه‌های گروهی نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای دارند و با تعامل با یکدیگر می‌توانند بسیاری از خدمات دولت را بازگو کنند.
وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس پس از نشست‌های تخصصی با اصحاب رسانه با ایجاد کمیته 9 عضو هیئت‌رئیسه، یک بازرس و یک خزانه‌دار تشکیل شده و آغاز به‌کار کرده است.
رئیس انجمن روابط عمومی‌های استان فارس در این نشست نیز در سخنانی اظهار داشت: از بدو تشکیل انجمن روابط عمومی‌ها از دو سال گذشته تاکنون اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی، برگزاری دو جشنواره باهدف معرفی الگوهای برتر و شناساندن نقاط قوت و ضعف پیش روی جامعه و ایجاد انگیزه شده است.
مسعود عطایی‌نژاد خاطرنشان کرد: با تشکیل ستاد هفته روابط عمومی در ماه جاری نیز برنامه‌های متعددی شامل تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه و روابط عمومی‌ها، اهدا خون، برپایی مسابقه‌های ورزشی و تفاهم‌نامه با کانون‌های تبلیغاتی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در انجمن روابط عمومی‌های این استان احمد رضازاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به‌عنوان مسئول کمیته سلامت انتخاب و از نشریات، بروشورهای برتر ادارات و سازمان‌های تقدیر شده است.

منبع:فارس
کد مطلب : ۷۰۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما