۰
plusresetminus
قابل توجه مسئولان سیاسی استان فارس؛

تغییر ماهیت «مجمع مشورتی توسعه شهرستان سروستان» به ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان!

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
پس از تشکیل این مجمع در سراسر شهرستان های استان فارس و در یک اقدام غیر منتظره،این مجمع به عنوان ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان فارس رسما تغییر ماهیت داد
مجمع مشورتی توسعه سروستان
مجمع مشورتی توسعه سروستان
حافظ نیوز/ مجمعی که قرار بود با مشارکت جمعی از نخبگان و صاحبان اندیشه و تجربه سروستانی در سال همدلی و همزبانی فارغ از جناح بندیهای سیاسی، اقدام به بررسی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت توسعه و پیشرفت سروستان نماید پس از 9 ماه فعالیت مستمر نخبگان و دلسوزان سروستانی بدون جناح بندی سیاسی ، در یک اقدام تامل برانگیز با حضور جمشیدی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در فارس ، به ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تبدیل شد. این درحالی است که معاون سیاسی استاندار چندی قبل در افتتاح دفتر استانی این مجمع در شیراز خواستار نگاه فراجناحی در اعضاء این مجمع و استفاده ازهمه ظرفیت های اصولگرا و اصلاح طلبی شده بود.

به گزارش "حافظ نیوز" و به نقل از سایت سروآنلاین ، مجمع مشورتی توسعه شهرستان سروستان حدود یکسال پیش و با هدف مشارکت مردم در جهت رفع موانع و مشکلات توسعه و پیشرفت این شهرستان و به ابتکار فرماندار سروستان تاسیس شد.

 این مجمع در ابتدا با برگزاری جلساتی ضمن تنظیم اساسنامه ای توسط هیئت امناء خویش، چهارچوب کار خود را مشخص کرد و سپس با برگزاری یک جلسه عمومی و با حضور بیش از 120 نفر از معتمدین، کارشناسان و صاحب فکر و اندیشه شهرستان سروستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد.

 تشکیل کمیته های مختلف فرهنگی، اجتماعی، صنعت و کشاورزی، اطلاع رسانی و تبلیغات، ورزش و جوانان، اطلاعات و فن آوری، بهداشت و درمان و .... از جمله بخش های مهم این مجمع بود که هر کدام از این کمیته دارای 10 الی 15 عضو فعال بود.

 دعوت از مدیران شهرستان و درخواست توضیح درخصوص مسائل و مشکلات ادارات و ارائه پیشنهاد های مناسب و انتشار اخبار آن از طریق رسانه های محلی،منجر به مطرح شدن فعالیت های این مجمع در بین مردم شهرستان و امیدواری بیش از پیش آنان نسبت به حذف موانع توسعه و پیشرفت سروستان شد.
اما بعد….
به دنبال مطرح شدن موفقیت های این مجمع در سطح استان،مسئولین استانداری فارس به سایر شهرستانها اعلام کردند که هر چه سریعتر نسبت به راه اندازی مجمع مشورتی توسعه شهرستان خویش اقدام و نتیجه آن را به این استانداری اعلام کنند.

 پس از تشکیل این مجمع در سراسر شهرستان های استان فارس و در یک اقدام غیر منتظره،این مجمع به عنوان ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان فارس رسما تغییر ماهیت داد و مقرر شد همه کسانی که در این مجمع عضو هستند باید دارای چند ویژگی خاص باشند که مهمترین آنها،گرایش شدید اصلاح طلبی و همچنین عضو ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید بودن، می باشد.

 هر چند مدتی بعد مشاور استاندار فارس در مراسمی اعلام کرده بود که مسئولین این مجمع می توانند از افراد با گرایش  اصول گرا هم استفاده کنند اما آنچه در عمل اتفاق افتاده و ادامه خواهد داشت، تغییر رویکرد این مجمع از مواضع قبلی به یک روند کاملا سیاسی و با اهداف متفاوت از آنچه در ابتدا از آن دم زده می شد ، می باشد.

حال سوال اینجاست، مسئولانی که با شعار توسعه و پیشرفت این مجمع را   راه اندازی کرده چگونه چشم خویش را بر روی همه شعارهای اولیه بستند و اعضای آن را مورد مضحکه سیاسی خویش قرار دادند؟

 قطعا مردم بصیر، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان سروستان نگاهی تیز بینانه نسبت به اینگونه رفتارها خواهند داشت.
 
کد مطلب : ۷۱۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما