۰
plusresetminus

امیر حیدری: در حلق متجاوزان سرب داغ می ریزیم

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسخ هرگونه تهاجم تکفیری‌ها و داعش به خاک ایران را با سرب داغ می‌دهیم.
به گزارش حافظ،  امیر کیومرث حیدری با بیان این‌که «در تمامی اطراف کشور خط قرمزی برای دشمنان تعریف کرده‌ایم»، تاکید کرد: اگر عناصر تکفیری و داعش بخواهند این خط قرمز را تهدید کنند، بدانند با آتش بی‌امان روبه‌رو خواهند شد و سرب گداخته را به حلق‌شان فروخواهیم کرد.
وی با اشاره به این‌که «منطقه خاورمیانه به خاطر وجود کشورهای مسلمان به خصوص ایران اسلامی از وضعیت حساسی برای دشمنان برخوردار است» خاطرنشان کرد: منافع و شاهرگ حیاتی دشمنان در خاورمیانه زیر نظر ماست. کشورهای جنوب غرب آسیا نیز باید واقف باشند که شاهرگ حیاتی آن‌ها در دست ماست.
وی گفت: کشورهای مسلمان منطقه اگر بتوانند روی پای خودشان بایستند می‌توانند زورگویان عالم را به التماس درآورند ولی وابسته باشند حال و روز خوبی نخواهند داشت.
جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که «امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی برخوردارند»، افزود: هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد.
وی با بیان این‌که «امروز از قابلیت و توانایی بالایی در بحث تجهیزات نظامی برخوردار هستیم» گفت: تمامی موفقیت‌هایی که امروز به دست آورده‌ایم به برکت خون شهداست. 


منبع:مشرق
کد مطلب : ۷۲۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما