۰
plusresetminus

افتتاح مسجد خیرساز در روستای دریس کازرون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۲
در آیینی باشکوه به‌مناسبت میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت مسجد خیرساز روستای دریس کازرون به بهره‌برداری رسید.
به گزارش حافظ، امام‌جمعه کازرون صبح امروز در آیین بازگشایی این مسجد که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا صورت گرفت، با گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) در سخنانی اظهار داشت: انتظار فرج بالاترین عبادت است و بر اساس روایات کسی که منتظر حقیقی باشد مانند کسی است که در رکاب امام زمان شمشیر می‌زند و می‌جنگد.
وی ثواب انسان منتظر امام زمان را بر اساس روایات مانند شهدای جنگ بدر و احد در رکاب رسول‌الله (ص) دانست و گفت: حضرت امام زمان (ع) با ظهور مبارکش وظیفه ناتمام 124 هزار پیغمبر و ائمه اطهار (ع) را که به خاطر شرایط موجود نتوانستند تمام کنند، به پایان می‌رساند.
امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: بر اساس وعده الهی کره زمین با عظمت ظهور امام زمان (عج)، به دست مستضعفان عالم خواهد افتاد.
خرسند ادامه داد: قانونی که امروزه در دنیا حاکم است با تبعیت از قانون جنگل بوده و هرکسی به ضعیف‌تر از خود زور می‌گوید که نمونه بارز آن در میان مسلمانان مظلوم یمن، سوریه، عراق و بحرین می‌بینیم که چگونه دنیای استکبار آنان را به اسم حقوق بشر به وضع فجیعی دچار کرده و کسی نیز حق اعتراض ندارد.
وی گفت: جنایات عربستان که با هواپیما و توپ به کشور مظلوم یمن حمله می‌کند را به‌خاطر حقوق بشر می‌دانند و از کمک‌های ایران که مواد خوراکی و درمانی به آن کشور ارسال می‌کند ممانعت کرده و دخالت در امور یمن قلمداد می‌کنند که بسیار مضحک و مسخره است.
امام‌جمعه کازرون اذعان داشت: امروزه جمهوری اسلامی در مسیر عدالت حرکت می‌کند، گرچه در گوشه‌ای تبعیض و بی‌عدالتی نیز مشاهده می‌شود اما اساس آن بر مبنای عدالت و صلح بوده و با نظامی که اساس آن برمبنای وحشی‌گری و ظلم و ستم بنا شده فرق دارد.
خرسند گفت: امروزه به برکت وجود نازنین امام زمان (عج) و خون مطهر شهدا کشورمان در امنیت کامل بسر می‌برد که جای شکرگزاری دارد.



منبع:فارس
کد مطلب : ۷۳۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما