۱
plusresetminus

گشایش درمانگاه خیریه دندان‌پزشکی ویژه فرهنگیان در کازرون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۲
به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت نخستین درمانگاه خیریه دندان‌پزشکی ویژه فرهنگیان در کازرون به بهره‌برداری رسید.
به گزارش حافظ، امام‌جمعه کازرون صبح امروز در آیین بازگشایی درمانگاه خیریه دندان‌پزشکی فرهنگیان کازرون که با حضور فرماندار این شهرستان، معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس و جمعی از فرهنگیان و مسئولان کازرون صورت گرفت، اظهار داشت: مرکز دندانپزشکی فرهنگیان کازرون با توجه به نیاز این قشر به‌عنوان شریف‌ترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه اسلامی باهمت خیران به‌ویژه خانواده زنده‌یاد حاج حمید پیروی آماده بهره‌برداری قرار گرفت.
حجت‌الاسلام محمد خرسند تصریح کرد: شهرستان کازرون باوجود سابقه دیرینه خود در عرصه پزشکی عقب‌ماندگی‌هایی دارد که باید این معضل توسط خیراندیشان و پزشکان برطرف شود.
وی اظهار امیدواری کرد؛ همان‌طوری که کازرون در مدرسه‌سازی توسط خیرین نیک‌اندیش یکی از شهرستان‌های موفق این استان است در عرصه بهداشت و درمان و ساخت درمانگاه  توسط خیران پیشتاز باشد.
امام‌جمعه کازرون از خیران و نیک‌اندیشان این شهرستان درخواست کرد سمت‌وسوی نیت و عمل خیر خود را به سمت بهداشت و درمان در ساخت درمانگاه‌های گوناگون، آزمایشگاه، کتابخانه و نمازخانه مدارس سوق دهند.
خرسند ادامه داد: امروزه با توجه به بار مالی هزینه سنگین دندان‌پزشکی برای قشر فرهیخته فرهنگیان، افتتاح چنین درمانگاهی می‌تواند برخی مشکلات این عزیزان را برطرف کند.
وی گفت: مال و ثروت و فرزند زینت دنیا محسوب می‌شود، چنانچه مال در باقیات و صالحات و امور خیریه هزینه شود بهترین عمل و ثواب به تعبیر قرآن است.
امام‌جمعه کازرون در پایان از خانواده مرحوم حاج حمید پیروی که منزلشان را برای درمانگاه دندان‌پزشکی ویژه فرهنگیان این شهر اختصاص دادند، تقدیر کرد.
در ادامه مدیر آموزش‌وپرورش کازرون نیز با گرامی‌داشت سالروز میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت در سخنانی بیان داشت: آن چیزی که درمانگاه فرهنگیان را از قالب یک ایده شیرین به واقعیتی زیبنده برای جامعه فرهنگی کازرون تبدیل کرد، ترکیبی اثربخش و کارآمد از تدبیر، امید، همدلی و هم‌زبانی بود.
مرتضی دیانتی نسب، سریع‌ترین راه دستیابی به شاخص‌های توسعه شهری هدایت و مدیریت سرمایه‌های مادی و معنوی به سمت تعاملی هدفمند و معنادار دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: نمونه بارز این رویکرد را می‌توان ساخت درمانگاه دندان‌پزشکی فرهنگیان این شهر مثال زد.
وی از خانواده خیر مرحوم حاج حمید پیروی به‌ویژه مادر و برادر ایشان و خانم بدرالزمان حبیبی که در راه‌اندازی درمانگاه دندان‌پزشکی فرهنگیان این شهر همت گماشتند تقدیر کرد.



منبع:فارس
کد مطلب : ۷۳۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
مدینه حسین پور
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام نیازمندم به کمک واسه زندگی
مدینه حسین پور
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشین من ۸ سال که طلاق گرفتم خودم وپسر کوچکم زندگی میکنم مستاجره هستم و توان کرایه خونه وزندگی ندارم دندانم همش خراب عهست هزینه کشیدن دندانم ندارم نیازمندیم به کمک توراخدا کمکم کنید چنداین بار قصد خودکشی زذه به سرم واقعا که دیگه توان ندارم