۰
plusresetminus

بهره‌برداری از مرکز بهداشت شهید ناصری دیکانک کازرون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۱
به مناسبت میلاد مسعود حضرت ولی‌عصر (عج) مرکز بهداشت و درمان خصوصی خیریه شهید حسین ناصری در روستای دیکانک کازرون به بهره‌برداری رسید.
بگزارش حافظ،بانی خیر ساخت مرکز بهداشت و درمان شهید ناصری روستای دیکانک کازرون صبح امروز در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی اظهار داشت: عشق مردم به روستا و توان مالی بهانه‌ای شد که بتوانم قدمی هرچند ناچیز در راه خدمت‌رسانی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارم.
حاج محمدعلی ناصری گفت: در سال 1390 کلنگ این بنا توسط آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در فارس به زمین زده شد و مدت چهار سال کار ساخت آن به طول انجامید.
وی هزینه مرکز بهداشت و درمان روستای دیکانک را افزون‌بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تمام اعتبار این مرکز بهداشت و درمانی از محل هزینه شخصی با نیت خیر در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 مترمربع و با زیربنای 900 مترمربع در سه‌طبقه طبق استاندار تعریف‌شده علوم پزشکی احداث شده است.
این خیر با بیان اینکه مرکز بهداشت و درمان روستای دیکانک ظرفیت جوابگویی روستاهای اطراف را نیز خواهد داشت، گفت: چنانچه مسئولان این استان و شهرستان همت کنند این درمانگاه ظرفیت آن را دارد که مجهز به رادیولوژی و آزمایشگاه شود.
ناصری ادامه داد: در مرحله نخست پزشکان عمومی در مرکز بهداشت درمان روستای دیکانک مستقر می‌شوند و سپس با کمک مسئولان علوم پزشکی پزشکان متخصص نیز استقرار خواهند یافت.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۳۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما