۰
plusresetminus

اجرای طرح ضیافت اللهی، نشاط معنوی و حفظ قرآن کریم در فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان سه طرح فرهنگی ضیافت اللهی، نشاط معنوی و حفظ قرآن کریم در این استان برگزار می‌شود.
به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و تابستان از ابتدای این ماه تا 15 مردادماه در 300 بقعه و امامزاده واجب‌التعظیم در سراسر این استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ضیافت اللهی برنامه‌های متنوعی شامل ترتیل، جز خوانی قرآن کریم، دعا، افطاری، برنامه‌ریزی برای حضور قاری برجسته مصری و اجرای روزانه سه محفل انس و تلاوت کلام وحی برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان و بقاع متبرکه در 25 خردادماه همراه با قرائت دعای شعبانیه پیامبر اسلام (ص) و امام زین‌العابدین ازجمله این برنامه‌ها است.
عباسی بیان داشت: اعزام 29 روحانی از قم و 250 نفر از استان فارس برای اجرای طرح ضیافت اللهی و 31 روحانی دیگر در اجرای طرح نشاط معنوی و اعزام مبلغان از 29 خردادماه جاری تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح این استان نیز از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.
وی اضافه کرد: اجرای طرح ضیافت اللهی در شهر شیراز در 51 بقعه برگزار می‌شود که از این تعداد 33 بقعه ترتیل خوانی، جز خوانی با حضور 25 روحانی از قم، 19 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته مصر و 20 محفل دیگر با حضور قاریان کشوری برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بیان داشت: در اجرای طرح نشاط معنوی نیز که هر‌ساله در ایام تابستان برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود برنامه‌های متنوعی شامل روخوانی، احکام، مشاوره تربیت و اردوهای تفریحی در نظر گرفته ‌شده است.
عباسی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های طرح‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به این اداره کل و یا ادارات تابعه مراجعه کنند و ثبت‌نام نیز مجانی است.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۵۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما