۰
plusresetminus
متن و حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای شهر شیراز

استعفای سه تن از اعضای شورای شهر شیراز/ خیز انتخاباتی «پارسایی» و «ترابی» برای تصاحب کرسی سبز بهارستان/ علیرغم حجم وسیع شایعات، شهردار شیراز استعفا نمی دهد/ عرب: پاک فطرت برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۰
یکصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار گردید.
جلسه علنی شورای شهر شیراز
جلسه علنی شورای شهر شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" یکصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار گردید.
در این نشست که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، زین العابدین عرب سخنگوی شورا با اشاره به اینکه صندوق تأمین هزینه‌های درمان، بیمه عمر و حوادث کارکنان شهرداری شیراز به صورت آزمایشی برای مدت دوسال در تاریخ یکم تیرماه سال 1392 برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز آغاز به کار کرد، گفت: این صندوق با هدف ارائه خدمات بیمه تکمیلی کارکنان و کارمندان شهرداری شیراز تشکیل شد که در این خصوص رضایت کارمندان را به دنبال داشت.
عرب با بیان اینکه قبل از تصویب این مصوبه شهرداری شیراز با شرکت‌های بیمه‌گذار برای تأمین هزینه تکمیلی درمان کارمندان قرارداد بسته بود، عنوان کرد: در مصوبه مذکور مقرر شد هزینه درمان تکمیلی در یک صندوق ذخیره شود و کارمندان را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اکنون مدت زمان آزمایشی اجرای این مصوبه که به پایان رسیده و شهرداری شیراز نیز با توجه به رضایت‌مندی خوب کارکنان و کارمندان این نهاد خواستار دائمی شدن فعالیت این صندوق شده است.
به گزارش "حافظ نیوز" دائمی شدن فعالیت صندوق تأمین هزینه‌های تکمیلی درمان، بیمه عمر و حوادث کارکنان و کارمندان شهرداری شیراز به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به داشتن ضرورت تقویت مدیران میانی و تشخیص ضعف و قوت آنها به منظور تقویت جایگاه شهرداری، شهردار شیراز را مورد خطاب قرار داد و عنوان کرد: باید تلاش ها در راستای به تحقق پیوستن پروژه‌های عمرانی و تخصیص‌ها بیشتر باشد.

عرب: پاک فطرت برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارد
در پايان جلسه غيرعلني شورا به خبرنگاران با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر استعفای شهردار شيراز با هدف ورود در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می‌رسید، گفت: این شایعات اساسی ندارد و تأکید داشت که علیرضا پاک فطرت همچنان به عنوان شهردار در شهر شیراز ادامه کار خواهد داد.
زین العابدین عرب با تاكيد بر تقویت جایگاه شورا و شهرداری جهت گسترش فعالیت‌های شهری عنوان كرد: شورای اسلامی شهر شیراز شهردار فعلی را برای مدت چهار سال انتخاب کرده بود که اکنون نیمه راه فعالیت ایشان در شهرداری است لذا بيش از هر زماني ضرورت دارد که آقاي پاك‌فطرت همچنان در سنگر شهرداری باشند.
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز افزود: لازم است شهرداری برای تقویت جایگاه خود و شورا در راستای به تخقق پیوستن پودجه و تخصیص آنها در حوزه های گوناگون بیش از پیش تلاش کند.
سخنگوی شورای شهر شیراز پایان خرداد ماه را آخرین مهلت اعلام استعفای اعضا ذکر کرد.

بهرام پارسایی: آماده خدمت رسانی در عرصه بالاتری هستم
رئیس کمیسیون خدمات و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز به منظور شرکت در انتخابات مجلس از عضویت خود در شورای اسلامی شهر شیراز کناره گیری کرد.
به گزارش "حافظ نیوز" بهرام پارسایی در یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با اظهار اینکه طبق قانون برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید هشت ماه قبل از انتخابات از مسئولیت در شورا کناره گیری کرد، اظهار داشت: پس از فعالیت در شورای اسلامی شهر شیراز هم اکنون لازم است در عرصه دیگری خدمت رسانی داشته باشم لذا استعفای خود را اعلام می کنم.
لازم به ذکر است که استعفای رئیس کمیسیون خدمات و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز از تعداد 14 رأی اخذ شده با 11 رأی مؤافق و 3 رأی مخالف از جانب شورای شهر پذیرفته شد.
همچنین غلامعلی ترابی و علی راستگو دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر نیز درخواست بررسی استعفایشان را به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه دادند که تصمیم گیری در این خصوص به دلیل به حدنصاب رسیدن اعضای شورای شهر به جلسه فوق العاده موکول شد.
 گزارشگر: نیلوفر پرتو
کد مطلب : ۷۶۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما