چرا تودیع و معارفه مسئولان «فرمانداری شیراز» در سکوت کامل خبری برگزار شد؟/ عالیشوندی سومین فرماندار شیراز در دوران «اعتدالگرایی»/ کامیابی «کامیاب» با رسیدن به ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس!

30 خرداد 1394 ساعت 20:48

تغییر فرماندار شیراز و انتصاب حید عالیشوندی به این سمت را می توان مهمترین خبر ماه های اخیر شیراز دانست.


حافظ نیوز/ تغییر فرماندار شیراز و انتصاب حید عالیشوندی به این سمت را می توان مهمترین خبر ماه های اخیر شیراز دانست. اتفاقی که میتوانست از هفته ها قبل تیتر یک بسیاری از رسانه ها را برای مدتی به خود اختصاص دهد اما در سکوت کامل خبری رخ داد و در تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید فرمانداری شیراز، همه اصحاب رسانه شیراز دعوت نشدند تا چند و چون تغییر و تحول در بالاترین سطح سیاسی و امنیتی در شیراز از چشم افکار عمومی و رسانه ها پنهان بماند و اخبار مربوطه کاملا هدفمند مخابره شوند.
تغییر فرماندار شیراز در واقع جدی ترین اقدام استانداری فارس در این حوزه طی دو سال اخیر است؛ چرا که رویه و عملکرد امیری نخستین فرماندار دولت یازدهم در شیراز و پس از او، بیات پور دومین فرماندار این دولت در شهر شیراز نشان از آن داشت که گویا میان خواسته ها و جهت گیری های استانداری فارس و فرمانداری شیراز تفاوت هایی وجود دارد.
در این شرایط و پس از گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم، انتصاب عالیشوندی به سمت فرمانداری شیراز را باید عزم جدی استاندار برای ترمیم و تکمیل کابینه خود در استان دانست و البته دور از ذهن نخواهد بود که سامان دهی امر انتخابات و ساز و کارها و مقدمات آن در شیراز مهمترین ماموریت عالیشوندی خواهد بود.
و اما چند خیابان آن طرف تر از محل معارفه فرماندار، اداره کل ورزش و جوانان استان نیز که در طول ماه های گذشته حال و روز خوبی نداشت و پس از ثمر دادن تلاشهای مضاعف برای برکناری کمانه از ریاست این مجموعه و آغاز سرپرستی رضایی در این اداره کل، همگان منتظر ابلاغ حکم ریاست رئیس جدید بودند، این اداره کل نیز رئیس جدید خود را شناخت و حیدر علی کامیاب که پیش از این حضور پر حرف و حدیثی در باشگاه برق شیراز داشت سرانجام به ریاست این اداره کل رسید؛ اتفاقی که با توجه به رویکردهای جدید استانداری فارس محتمل ترین اتفاق ممکن بود و می شد تصور نمود شخصی جز حیدرعلی کامیاب بر این مسند نخواهد نشست حتی اگر پای رقیبی چون رضایی سرپرست پیشین این اداره و گزینه مورد حمایت برخی ستادهای مردمی حسن روحانی در فارس در میان باشد.
بنابراین با توجه به اتفاقات رخ داده مدیریتی در سطوح مختلف استان فارس طی یک ماه گذشته، می توان اذعان نمود مجموعه مدیریت دولتی در فارس در حال یک دست شدن و همسویی کامل با نظرات و رویکردهای استاندار فارس و مشاوران وی می باشد، بنابراین آنچه که پس از این در عرصه مدیریتی در استان فارس به وقوع خواهد پیوست تنها و تنها حاصل عملکرد همسو ترین مسئولان ممکن با سیاستهای دولت تدبیر و امید در استان خواهد بود.
 


کد مطلب: 7758

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/7758/چرا-تودیع-معارفه-مسئولان-فرمانداری-شیراز-سکوت-کامل-خبری-برگزار-عالیشوندی-سومین-فرماندار-دوران-اعتدالگرایی-کامیابی-کامیاب-رسیدن-ریاست-اداره-کل-ورزش-جوانان-استان-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir