۰
plusresetminus

اجرای بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی شهرداری شیراز با بخش خصوصی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۲
معاون اقتصادی شهردار شیراز گفت: به‌زودی پروژه فردوس شهید دوران که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری با بخش خصوصی است کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش حافظ به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، رضا خیراندیش اظهار داشت: پروژه فردوس شهید دوران یک پروژه مسکونی فرهنگی است که در منطقه شرق شیراز عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز و تحول بزرگی را در این منطقه شهری ایجاد خواهد کرد.
وی به تشریح این پروژه پرداخت و گفت: پروژه 850 واحدی فردوس شهید دوران با ارزش سرمایه‌گذاری 2 هزار و 137 میلیارد ریال و با زیربنایی بالغ‌بر 13 هزار و 700 مترمربع در خیابان شهید دوران و با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: اجرای این پروژه بزرگ مسکونی فرهنگی تحول بزرگی را در توسعه این منطقه شهری خواهد داشت و در مدت اجرای این پروژه میزان اشتغال‌زایی برای نیروهای متخصص و ساده بیش از 500 نفر پیش‌بینی‌ شده است تا در مدت اجرای پروژه مشغول فعالیت شوند.
معاون اقتصادی شهردار شیراز هدف از اجرای این پروژه را ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران به‌منظور سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه‌یافته شهری عنوان کرد و گفت: در تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری نگاه ما به‌سوی تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار است که بیش از 10 پروژه مسکونی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در این مناطق تعریف‌ شده و در آستانه تصویب و اعلام فراخوان عمومی با هدف تعیین سرمایه‌گذار است و پروژه بزرگ مجتمع مسکونی 850 واحدی فردوس شهید دوران از جمله همین پروژه‌هایی است که قرارداد آن با سرمایه‌گذار منعقد و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی بابیان اینکه می‌خواهیم برای پاسخ به انتظارات مردم گام‌های بلندتری برداریم، گفت: می‌توان با هدف‌گذاری توسعه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در شهر برای رسیدن به درآمدهای پایدار، توسعه مشارکت جدی مردم در امور، توجه به مناطق کمتر ‌برخوردار، شفاف‌سازی کامل امور در شهرداری و رعایت تکریم مردم با جدیت تلاش کرد.
کد مطلب : ۷۸۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما