با تامین زمین توسط شورای اسلامی شهر؛

احداث نخستین کلینیک تخصصی پزشکی در شهرستان سروستان با اعتبار 10 میلیاردی

6 تير 1394 ساعت 5:51

محمد مهدی مرزوقی،رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان اظهار داشت: مقرر شد یک کلینیک تخصصی-درمانی ظرف یکسال آینده در سروستان ساخته و تجهیز شود.


به گزارش "حافظ نیوز" محمد مهدی مرزوقی،رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان اظهار داشت: با توجه به نیاز این شهرستان به حضور دائمی پزشکان متخصص و با رایزنی های صورت گرفته با مدیریت محترم دانشگاه علوم پزشکی استان فارس، مقرر شد یک کلینیک تخصصی-درمانی ظرف یکسال آینده در سروستان ساخته و تجهیز شود. 
وی در مصاحبه با سروآنلاین افزود: در جلسه ای که با حضور فرماندار، نماینده اعضای شورای خیرین سلامت و شورای اسلامی شهر سروستان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، دکتر ایمانیه قول مساعد ساخت این پروژه تخصصی-درمانی را داد و مقرر شد با تامین زمین مورد نیاز توسط شورای اسلامی شهر سروستان، عملیات ساخت و ساز هر چه سریعتر آغاز شود.
دبیر کارگروه بهداشت و درمان شهرستان سروستان با اعلام تامین زمین مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی شورای اسلامی شهر سروستان و انجام مکاتبات اداری آن تصریح کرد:به لطف خدا به زودی شاهد ساخت این پروژه در محیطی خارج از بیمارستان شهدای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال خواهیم بود.
 وی در پایان این گفت و گو ضمن تقدیر از همکاری و همراهی فرماندار و به ویژه شورای اسلامی شهر سروستان با مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ابراز امیدواری کرد: ان شاءا.... بتوانیم با همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین شهرستانی و استانی،گام های بیشتری در مسیر توسعه بهداشت و درمان این شهرستان برداریم.
 
 
 


کد مطلب: 7885

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/7885/احداث-نخستین-کلینیک-تخصصی-پزشکی-شهرستان-سروستان-اعتبار-10-میلیاردی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir