۰
plusresetminus

جمع‌آوری خاویارهای تقلبی در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۸
رئیس اداره دامپزشکی شیراز گفت: 120 قوطی جلبک دریایی که به‌نام خاویار در تعدادی از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ شیراز مشاهده‌ شده بود، جمع‌آوری و برای بررسی و پیگیری‌های قانونی به مراکز قضائی فارس ارسال شد.
به گزارش حافظ، عبدالرضا وفا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 120 قوطی جلبک دریایی که به‌نام خاویار در تعدادی از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ شیراز مشاهده‌ شده بود، جمع‌آوری و برای بررسی و پیگیری‌های قانونی به مراکز قضائی فارس ارسال شد.
وی خاطرنشان کرد: این خاویار‌های تقلبی که ساخت کشور جمهوری آذربایجان در شیشه‌های 250 گرمی در تعدادی از فروشگاه‌های سطح شیراز عرضه و به فروش می‌رسید شناسایی و ضبط شده است.
رئیس اداره دامپزشکی شیراز از شهروندان درخواست کرد که اگر چنین موردی را در فروشگاه‌ها مشاهده کردند آن را به اداره دامپزشکی یا با شماره تلفن 32233072 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به این تخلف رسیدگی شود.
وی با اشاره به اینکه بازرسی از مراکز زیر نظر دامپزشکی به‌صورت دوره‌ای از سوی کارشناسان انجام می‌گیرد، افزود: احتمال دارد هنوز مواردی در برخی فروشگاه‌ها وجود داشته باشد و شهروندان باید برای ارتقاء سطح سلامت جامعه نسبت به اطلاع‌رسانی این‌گونه موارد اقدام کنند.
رئیس دامپزشکی شیراز از آغاز واکسیناسیون رایگان تب برفکی در جمعیت گاو و گوساله این شهرستان نیز خبر داد و گفت: برای پیشگیری و مقابله احتمالی با چنین بیماری افزون‌بر 30 هزار رأس گاو و گوساله در شهرستان شیراز به مدت سه هفته واکسینه می‌شوند.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۹۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما