فرماندارسروستان:

افزایش مصرف ماده مخدر «شیشه» بین بانوان به بهانه لاغری و بدنسازی نگران کننده است

9 تير 1394 ساعت 1:31

سلیمان کرمی با اشاره به تاثیر موادر مخدر بر رکود فعالیتهای اجتماعی گفت: اعتیاد به مواد مخدر زمینه سازسقوط بسیاری از ارزشها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی شده و سلامت جامعه را به طور جدی به مخاطره می اندازد.


به گزارش "حافظ نیوز" فرماندار سروستان  در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های نوپدید، با اشاره به معضلات اعتیاد به مواد مخدر ،اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی جامعه اعتیاد به مصرف مواد است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب می شود.

سلیمان کرمی با اشاره به تاثیر موادر مخدر بر رکود فعالیتهای اجتماعی گفت: اعتیاد به مواد مخدر زمینه سازسقوط بسیاری از ارزشها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی شده و سلامت جامعه را به طور جدی به مخاطره می اندازد.
رئیس شورای تامین شهرستان با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد تصریح کرد: تغییر الگوی مصرف مواد از سنتی به صنعتی  ، تبعات جبران ناپذیری بر جسم و روان مصرف کنندگان دارد و افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به اثرات آن به سمت این مواد می روند .

وی افزود: متاسفانه گسترش دامنه مصرف مواد مخدر در جامعه امروزی به حدی است که حتی قشر متفکر و تحصیلکرده را نیز به سمت خود کشیده و آلوده کرده است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سروستان با اشاره به شیوع مصرف مواد در میان بانوان ، ابراز داشت: تصور اکثر افراد جامعه در مورد اعتیاد عمدتا پدیده ای مردانه است در حالی که تبلیغ استفاده از مواد مخدر شیشه برای لاغری و بدنسازی یکی از دلایل افزایش مصرف این مواد به ویژه در میان بانوان است و لذا توجه و مراقبت بیشتر خانواده ها نسبت به رفتار جوانان و نوجوانان خود باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور اعضای شورای اداری ، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر سروستان و کوهنجان برگزارشد  ، محکم؛ مسئول دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری بهزیستی استان درخصوص پیشگیری از اعتیاد و آسیب های نوپدید مطالبی ارائه داد. در پایان این مراسم از فعالین عرصه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در شهرستان تقدیر به عمل آمد.
 
 


کد مطلب: 7939

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/7939/افزایش-مصرف-ماده-مخدر-شیشه-بین-بانوان-بهانه-لاغری-بدنسازی-نگران-کننده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir