۰
plusresetminus

اجرای طرح مفتاح‌الجنه در قیروکارزین

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۲
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قیروکارزین از اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ،محمد مریدزاده اظهار داشت: طرح مفتاح‌الجنه در قالب بازدید خیران، مسئولان و حامیان از خانواده‌های مددجو اجرا می‌شود.
وی با اشاره به این‌که کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان در راستای احیای سنت‌های حسنه تلاش می‌کند افزود: با اجرای این طرح زمینه الفت و دوستی میان محرومان و مسئولان ایجادشده و از این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای مددجویان حل می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قیروکارزین ادامه داد: یکی از موضوعاتی که موجب می‌شود این طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد، این است که مسئولان با شنیدن مشکلات محرومان به‌صورت مستقیم و چهره به چهره نسبت به حل آن‌ها اقدام می‌کنند.
این مقام مسئول احیای ارزش‌های دینی در راستای هم‌نشینی با فقرا و نیازمندان، تکریم فقرا و محرومان، ایجاد زمینه هم‌نشینی و مصاحبت مسئولان با خانواده‌های نیازمند و ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه را از اهداف اجرای این طرح دانست و اضافه کرد: تبلیغ و ترویج سیره ائمه معصومان (ع)، تقویت روابط عاطفی با خانواده‌های محروم به‌ویژه فرزندان خانواده و استفاده از نظرات ارزشمند حامیان، خیران و مسئولان در ارائه خدمات به نیازمندان از دیگر اهداف اجرای طرح حسنه مفتاح‌الجنه است.
مریدزاده بابیان این‌که با مشارکت هرچه بیشتر مسئولان و خیران تعداد بیشتری از نیازمندان و ایتام از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند تصریح کرد: کمیته امداد برای اینکه بتواند نیازهای مددجویان و افراد دارای آسیب را مرتفع کند نیازمند همراهی و همکاری تمام مسئولان و خیران بوده تا با مشارکت‌های مردمی شاهد ریشه‌کنی فقر در جامعه و فراهم ساختن زمینه توسعه عدالت اجتماعی باشیم.
وی در پایان افزود: در این طرح سبدهای کالا با مشارکت خیران تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قیروکارزین بابیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه در سطح این شهرستان در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است ادامه داد: در همین راستا یک‌تن مواد و لوازم مصرفی خانوارهای نیازمند شامل برنج، روغن، قند و شکر، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات، خرما، تن ماهی و بیسکویت به ارزش 36 میلیون ریال میان خانواده‌های نیازمند و ایتام زیرپوشش توزیع‌شده است.



منبع:فارس
کد مطلب : ۷۹۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما