۰
plusresetminus

تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
مدیر علمی، پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تخصصی گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان خبر داد.
به گزارش حافظ، بهاءالدین رضایی کوچی صبح امروز در شورای علمی بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دومین دوره تخصصی گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان نیمه دوم مردادماه سال جاری به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره تا پایان تیرماه جاری است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به تارنمای مرکز آموزش گام به نشانی www.gamcenter.ir مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه ادامه روند پیشرفت ایرانی اسلامی است، اقتصاد دانش‌بنیان از بهترین مظاهر و مؤثرترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد که می‌تواند آن را پایدار نگه دارد،افزود: ترویج و گفتمان‌سازی مسائل اقتصاد مقاومتی با محوریت اقتصاد دانش‌بنیان و ... از اهداف برگزاری دوره تخصصی گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی است که از سوی مرکز گام با حمایت سازمان بسیج دانشجویی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در دانشگاه‌ها، شبکه کانون‌های تفکر ایران و با همکاری اتحادیه‌های دانشجویی سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیر علمی، پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه آشنایی با اندیشه رهبر معظم انقلاب در حوزه علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، آسیب‌شناسی نظام برنامه‌ریزی کشور و نقش دولت در پیشرفت و آشنایی با نظام ملی نوآوری و اجزای آن از محورهای محتوایی دوره است اضافه کرد: آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان و مسائل آن‌ها، نقش فناوری در توسعه بخش‌های اقتصادی (نفت و گاز، کشاورزی، صنعت و...)، آسیب‌شناسی نظام آموزش عالی و مهارت‌افزایی از دیگر محورهای محتوایی این دوره است.
رضایی کوچکی با بیان اینکه ثبت‌نام در سایت به معنای حضور در دوره نیست ادامه داد: به افرادی که حضورشان در دوره قطعی می‌شود، برای تکمیل ثبت‌نام اطلاع داده خواهد شد.



منبع:فارس
کد مطلب : ۸۰۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما