۰
plusresetminus

ادامه فیلم‌برداری «انتهای خیابان مهر» در مرو‌‌دشت

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
در حال حاضر فیلم‌‌بر‌داری آخرین اثر سینمایی کامران قدکچیان در یک باغ حوالی شهر مرو دشت از شهرهای حومه شیراز انجام می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز، کامران قدکچیان کار‌گردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص روند فیلم‌برداری فیلم «انتهای خیابان مهر» گفت: در حال حاضر در یک باغ حوالی شهر مرودشت از شهر‌های حومه شیراز مشغول فیلم‌برداری هستیم و حدود 80 درصد کار پیش رفته است و تا انتها نیز در همین مکان فیلمبر‌داری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تا این لحظه همه بازیگران اصلی فیلم جلوی دوربین رفته‌اند و تدوین این اثر را خودم انجام می‌دهم.

قدکچیان از سختی‌های تولید این اثر سینمایی گفت: گرمای هوای شیراز بر سختی‌های ما افزوده که امید‌وارم بعد از پشت سر گذاشتن همه سختی‌ها و در انتها فیلمی دوست داشتنی و در خور مخاطبان تولید کنیم.

وی در خصوص زمان اکران فیلم بیان کرد: اگر در طول سال زمان مناسبی برای اکران پیدا شد فیلم را نمایش می‌دهیم در غیر این صورت ترجیح می‌دهیم اولین نمایش آن در جشنواره سی‌و‌چهارم فیلم فجر باشد.

گفتنی است؛ «انتهای خیابان مهر» که نام قبلی آن «عشق سالهای کوچ» بود عاشقانه‌ای است که در دل خیابانهای شیراز روایت می‌شود و بازیگرانی چون بیژن بنفشه‌خواه، امین حیایی، سحر زکریا، پروانه معصومی، مژگان بیات و مهران رجبی در آن ایفای نقش می‌کنند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: کامران قدکچیان، تهیه کننده: عبد‌المحمد نجیبی، مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروغی، صدابردار: محمود سماک‌‌باشی، چهره پرداز: سودابه خسروی، طراح لباس: کیوان ذوالفقاری، مدیر تدارکات: امیر حسینی، مجری طرح: مجید کرباسیان، تدوین: کامران قدکچیان.
کد مطلب : ۸۰۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما