۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد

راه‌اندازی انجمن پیشکسوتان رسانه‌های فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: در راستای تکریم و بهره‌گیری هرچه بهتر از ظرفیت پیشکسوتان این استان، انجمن پیشکسوتان رسانه‌های فارس راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، میلاد امیری‌نژاد در نشست هماهنگی تشکیل انجمن پیشکسوتان رسانه‌های این استان اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه فارس بدون هیچ‌گونه وابستگی به گروه یا جناح خاصی به دنبال ایجاد انجمن تخصصی ویژه پیشکسوتان رسانه‌های این استان است

وی افزود: هدف از برگزاری این انجمن تجلیل و ارج نهادن به زحمات پیشکسوتان رسانه و معرفی و انتقال تجربیات این افراد به نسل جوان است.

امیری‌نژاد به اجرای برنامه‌های مختلف ویژه این انجمن اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود با تشکیل ساختار انجمن پیشکسوتان رسانه‌های فارس از خدمات این افراد تجلیل و از تجربیات آنان در رشد و توسعه رسانه‌های این استان نیز استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بابیان اینکه این انجمن برای نخستین بار در بین سازمان‌های بسیج رسانه کشور راه‌اندازی می‌شود افزود: این انجمن در کنار انجمن‌های دیگر این سازمان فعالیت مستمر و گسترده‌ای خواهد داشت.

در این نشست که در سازمان بسیج رسانه فارس برگزار شد تعدادی از پیشکسوتان رسانه‌ای این استان در مورد چگونگی راه‌اندازی این انجمن و برگزاری برنامه‌های آن به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
کد مطلب : ۸۰۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما