۰
plusresetminus
فرماندار قیروکارزین تأکید کرد

تحقق تولید و اشتغال در قیروکارزین با تسهیل سرمایه‌گذاری

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
فرماندار قیروکارزین بر عزم تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای همکاری و تسهیل سرمایه‌گذاری در راستای تحقق تولید و اشتغال پایدار تأکید کرد.
به گزارش حافظ نیوز اشکان کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین در حاشیه بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار داشت: بخش صنعت و معدن به‌عنوان مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد و عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه نقش بسزایی دارد.

وی افزود: صنعت، معدن و تجارت گستره وسیعی را در برمی‌گیرد و به‌ طور قطع زمان بسیاری را برای حل‌ و فصل امور در سه بخش صنعت، معدن و تجارت می‌طلبد.

فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه اگر صنعت خوب حمایت شود و پویا باشد سایر بخش‌ها مانند معدن و تجارت را نیز به حرکت وا‌ می‌دارد خاطرنشان کرد: برای تحقق تولید و اشتغال که هدف مهم و جزو نیازهای جامعه و کشور محسوب می‌شود باید بیش از گذشته موانع احتمالی در پیش پای صنعت گران برداشته شود.

کاظمی با تأکید بر اینکه عزم و هماهنگی بین مسئولان وجود دارد تا در زمینه جذب سرمایه‌گذاران با توجه به وجود فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود هرگونه کمکی انجام شود تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی آماده همکاری و تسهیل برای سرمایه‌گذاری هستند و در واقع دولت با فراهم کردن زیرساخت‌ها و ارائه برنامه‌های حمایتی و تسهیلات لازم فرش قرمز را برای صاحبان سرمایه پهن کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امکانات و توان دولت محدود است و خود مردم هم باید با سخت‌کوشی پای‌ کار بیایند و سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت و معدن ورود کرده و تنها به فکر ایجاد مغازه و واحد صنفی نباشند.

وی در پایان افزود: در بحث معادن و برداشت‌ها و همچنین خبازی‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد تا شاهد تخلف در این بخش‌ها نباشیم.

به گزارش فارس، در پایان این بازدید فرماندار قیروکارزین با اهدای لوح سپاس از خدمات یک سال اخیر کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تجلیل کرد.
کد مطلب : ۸۰۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما