۰
plusresetminus

بی‌ثباتی‌های مدیریتی فارس را عقب نگه می‌دارد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۷
امام‌جمعه قیروکارزین گفت: فارس دچار بحران مدیریتی شده و چوب بی‌ثباتی‌ها را تمام شهرستان‌ها خورده‌اند و این استان را عقب نگه داشته است.
به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) با پرداختن به مسائل این شهرستان، استان و کشور اظهار داشت: دفاع از مظلومان سیره انبیای اللهی است و ما باید به پیروی از این سیره با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از به خاک و خون کشیدن مسلمانان در کشورهای اسلامی اعلام کنیم.
 
وی ادامه داد: آل یهود امروز از منفورترین مردمان در این فجایع هستند و عقوبت این اعمال را خواهند دید.
 
امام‌جمعه قیروکارزین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشور خاطرنشان کرد: امید است توافقی با در نظر گرفتن عزت و اقتدار ملی و در شان کشور و ملت حاصل‌ شود و خداوند اجازه مکر و کید دشمنان در متن توافق را ندهد.
 
اکبری با تأکید بر حفظ دستاوردهای هسته‌ای ادامه داد: مفاد توافق‌نامه باید دربرگیرنده عزت و اقتدار ملت ایران باشد و بر امنیت ملی، منافع ملی و جایگاه رفیع سیاسی ایران در منطقه و جهان خدشه‌ای وارد نشود.
 
نماینده ولی‌فقیه در قیروکارزین با اشاره به وضعیت استانداری فارس بیان داشت: این استان هر از چندی دچار بحران مدیریتی شده و چوب این بی‌ثباتی‌ها را تمام شهرستان‌ها نیز خورده‌اند و این استان را عقب نگه داشته است.
 
وی با برشمردن ویژگی‌های استاندار آینده فارس ادامه داد: باید سکان استانداری فارس به فردی توانمند و باتجربه به‌دوراز افراط‌وتفریط و اهل تعامل و تعادل سپرده شود.
 
امام‌جمعه قیروکارزین در ادامه سخنان خود با پرداختن به مسائل و مشکلات مهم این شهرستان بیان داشت: باید در مورد آب سد سلمان فارسی قیروکارزین به مشکلات آب شرب و کشاورزی این شهرستان توجه شود چراکه این روا نیست درحالی‌که با بحران کم‌آبی روبه‌رو هستیم زمین‌های حاصل‌خیز این شهرستان رها شده و آب سد به زمین‌های شوره‌زار انتقال یابد.
 
اکبری در پایان با اشاره به مشکلات این شهرستان در حوزه بهداشت و همچنین راه‌های مواصلاتی افزود: با توجه به اهمیت بهداشت و درمان امروز امکانات بیمارستان قیروکارزین در شان این شهرستان نیست و به‌عنوان مسئله حیاتی این منطقه باید پیگیری شود.
 
وی ادامه داد: پیگیری امور راه‌های مواصلاتی این شهرستان نیز باید از اولویت‌هایی باشد که موردتوجه و پیگیری قرار گیرد.

منبع:مشرق
کد مطلب : ۸۱۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما