۰
plusresetminus
تاملی بر سخت ترین رمضان امت اسلامی؛

«روز قدس»؛ روزی که برای سخت ترین رمضان امت اسلامی فرصتهای تازه خلق خواهد کرد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
این ماه مبارک رمضان، شاید سخت ترين رمضانی باشد كه طی چند قرن اخیر بر مسلمانان می گذرد. نه فانوسهای قاهره روشن است و نه بلندگوهای مسجد دمشق اذان می گويند بازارهای بغداد بسته شده و شهر قدس هنوز در اسارت بسر می برد...
روز قدس
روز قدس
حافظ نیوز/ این ماه مبارک رمضان، شاید سخت ترين رمضانی باشد كه طی چند قرن اخیر بر مسلمانان می گذرد. نه فانوسهای قاهره روشن است و نه بلندگوهای مسجد دمشق اذان می گويند.
بازارهای بغداد بسته شده و شهر قدس هنوز در اسارت بسر می برد. غزه همچنان بمب باران می شود و کودکان یمنی بر روی سفره های افطارشان بمب های خوشه ای همسایه شمالی، عربستان را تناول می کنند!
در بحرین انقلاب مردم همچنان پاسخی از جنس سرب داغ دارد و در افغانستان صدای جنگی دیگر به گوش می رسد این بار میان القاعده و داعش؛ آتشی برپا شده برای دنیا و با هدایت شیطان که دودش تنها به چشم مردم افغان می رود و خون آنهاست که باز در خیابان ها و کوچه ها جاری می شود، گویی این مردم در تقدیرشان آمده که نباید روز خوش ببینند! پای فتنه و مسلمان کشی به کویت نیز باز شده و شیعه و سنی در هراس از خواندن چند رکعت نماز بی هراس مرگ!
این روزها امت محمَّد (ص) درخواب عميقی فرور فته است و تکفیریون جنایتکار بریدن سر مسلمانان را در ماه رمضان با ثواب می دانند و البته بریدن سر شیعه گویا ثواب بیشتری دارد!
در این احوالات ناخوشایند، دل خوش می توان بود به روز قدس! روزی که بار دیگر نهیب می زند که ای مسلمانان! دشمن حقیقی تان را بشناسید و به روی او اسلحه بگیرید!
آری! روز قدس این معجزه جاویدان خمینی کبیر در سخت ترین رمضان امت اسلامی، فرصتهای تازه ای برای «بیداری اسلامی» خلق خواهد کرد.
کد مطلب : ۸۱۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما