۰
plusresetminus

دعوت حزب مؤتلفه اسلامی فارس از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۳
حزب موتلفه اسلامی فارس از مردم حق‌جوی این استان دعوت کرد تا مانند سال‌های گذشته روز قدس را به حماسه‌ای جاودان تبدیل کنند و نشان‌دهند که در جهان امروز عزت و سربلندی جز با مقاومت و بیداری حاصل نخواهد شد.
به گزارش حافظ، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی فارس آمده است: روز قدس این یادگار همیشه جاوید امام راحل مانند سال‌های گذشته فرامی‌رسد و به یاری خداوند متعال فریاد آزادی قدس شریف از زیر یوغ استعمار و استکبار توسط مستضعفین عالم پرشورتر از همیشه در سرتاسر عرصه گیتی طنین‌انداز خواهد شد.
در این بیانیه اضافه شده است: امسال در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که استکبار جهانی این بار در جنگی نیابتی و به دست عمالی جاهل، در جای‌جای جهان اسلام حمام خون به راه انداخته است و بی‌شک جنایات آدم‌کشان داعش در سوریه و عراق و لبنان و جنایات وحشیانه آل‌سعود در حق مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن ازجمله حربه‌هایی هستند که برای ایجاد شکاف در میان امت مسلمان و ناکام گذاشتن خط مقاومت اسلامی در برابر جبهه صهیونیستی به کار گرفته ‌شده است.
در این بیانیه تصریح شده است: آنچه امروز در عراق و سوریه و یمن می‌گذرد، جز با اراده ملت‌ها و تأسی به شعار مقاومت اسلامی پایانی نخواهد داشت و روز قدس روز اتحاد و همدلی تمام آزادیخواهان عالم برای فریاد بر سر جرثومه‌های صهیونیستی و فرزندان نامشروع آنان مانند داعش و آل‌سعود است.
در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: همچنین این روزها مصادف با ایامی است که فرزندان انقلابی و مؤمن این سرزمین در مصافی دیپلماتیک، در پی احقاق حقوق مسلم ملت ایران در عرصه جهانی و رفع تحریم‌های ظالمانه‌ای هستند که جبهه استکبار جهانی سال‌هاست که برای متوقف کردن حرکت این ملت و نظام اسلامی وضع کرده‌اند.
در ادامه این بیانیه افزوده شده است: حزب موتلفه اسلامی استان فارس ضمن اعلام حمایت خود از این فرزندان ملت، بر لزوم رعایت تمام خط قرمزهای نظام اسلامی در این مذاکرات تأکید کرده و تنها توافقی را مطلوب می‌داند که ضمن احقاق حقوق ملت ایران، چارچوب‌های امنیت ملی را نیز رعایت کرده و در روند رو به رشد توسعه علمی کشور در عرصه هسته‌ای خللی وارد نکند.
حزب مؤتلفه اسلامی فارس در بیانیه خود اضافه کرده است: همچنین امسال که به یمن تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری به‌عنوان سال همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت نام‌گذاری شده، از دولت نیز انتظار می‌رود تا با گذر از جبهه‌گیری‌های سیاسی و جناحی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های ملی و مردمی، راه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی  هموار کند که بی‌شک کلید حل مشکلات امروز کشور را نه در لوزان و وین و ژنو که در همین کشور و در توانایی‌های آحاد این ملت باید جستجو کرد.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: همچنین از دولت می‌خواهیم که به‌دوراز تمام جنجال‌های سیاسی در استان فارس، ثبات مدیریت سیاسی در این استان را مدنظر قرار داده و با در نظر گرفتن نظرات نماینده ولی‌فقیه در فارس، سکان مدیریت این استان را به‌دست فردی بومی و آشنا با مسائل فارس بسپارد که بی‌شک دست نداشتن در فتنه 88 نیز خط قرمزی است که دولت در انتخاب مدیران ارشد این استان باید موردتوجه قرار دهد.
در بخش پایانی این بیانیه گفته شده است: حزب موتلفه اسلامی فارس از تمام مردم حق‌جوی این استان به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) دعوت می‌کند تا مانند سال‌های گذشته روز قدس را به حماسه‌ای جاودان تبدیل کنند و نشان‌دهند که در جهان امروز عزت و سربلندی جز با مقاومت و بیداری حاصل نخواهد شد.



منبع:فارس
کد مطلب : ۸۱۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما