۰
plusresetminus
اطلاعیه مهم دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به آحاد مردم:

نماینده ولی فقیه در استان فتنه را خط قرمز دانسته و عدول از آن را در خصوص انتخاب استاندار جدید فارس تحت هیچ شرایطی نخواهند پذیرفت/ مجمع نمایندگان استان مصوبه اخیر خود را پیگیری کنند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۲
دفتر نماینده ولی فقیه در فارس با صدور بیانیه ای با اتفاقات اخیر استان واکنش نشان داد.
اطلاعیه مهم نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس
اطلاعیه مهم نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس
به گزارش "حافظ نیوز" دفتر حضرت آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس با صدور بیانیه‌ای خطاب به امت حزب‌الله خطه پهناور فارس و شهر شیراز مواردی را در خصوص انتخاب استاندار جدید فارس گوشزد نمود.
متن این اطلاعیه مهم به شرح زیر می باشد:
«با احترام و تحیات به استحضار امت حزب الله استان فارس
خطه پهناورفارس و شهر شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و مهد تمدن پارسی ، زادگاه شخصیت های مؤمن، توانمند و انسان های آزاده ای است که در طول تاریخ به نیکی ایفای نقش کرده اند و در دوران پر تلاطم انقلاب همواره در خط مقدم مبارزه حضور داشته اند .
اخیراً و پس از استعفای استاندار فارس ، تلاش های گسترده گروه های مختلف سیاسی جهت انتخاب فرد جایگزین آغاز شده ، در این میان اخباری واصل گردیده که حکایت از طمع عناصر حامی فتنه جهت تصدی مسئولیت فوق دارند . با عنایت به اینکه در برخی از محافل مطالبی به حضرت آیت ا... ایمانی دامت برکاته در له یا علیه افراد پیشنهادی مطرح می گردد موارد ذیل به اطلاع عموم اعلام می گردد :
1 ـ نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز به تبعیت از مقام عظمای ولایت، فتنه را خط قرمز دانسته و عدول از خط قرمز را تحت هیچ شرایطی نخواهند پذیرفت و همواره نسبت به شخصیت هایی که پس از سالهای متمادی و آشکار شدن واقعیات هنوز از حمایت فتنه گران دست برنداشته اند ، به دیده تردید نگریسته و می نگرند ، و حضورشان را در مناصب اجرایی هم سوی خط اعتدال نمی دانند .
2ـ نقل قول هایی مطرح شده مبنی بر اینکه معظم له جلسات خصوصی با برخی شخصیت های کشوری داشته و وعده هایی داده اند ، این گونه نقل قول ها مورد تائید نیست .
3 ـ شایسته است نمایندگان محترم مردم فارس در مجلس شورای اسلامی مصوبات جلسه مورخه 94/4/12 که در محضر برخی نمایندگان معزز مجلس خبرگان رهبری در فارس برگزار نمودند ، تعقیب و پی گیری نمایند .
در پایان امید است همگان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان با حساسیت مسائل را دنبال نمایند . والـسلام
معاونت فرهنگی و  ارتباطات
نهاد نماینده مقام معظم رهبری
در استان فارس و امام جمعه شیراز

 
کد مطلب : ۸۲۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما