۰
plusresetminus

كشف بيش از 130 كيلوگرم ترياك در فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵
با تلاش مأموران انتظامي استان فارس طي 24 ساعت گذشته، 130 كيلو و 400 گرم ترياك كشف شد.
كشف بيش از 130 كيلوگرم ترياك در فارس
به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس با اعلام اين خبر گفت: مأموران پاسگاه "هرمود عباس" شهرستان "لارستان" هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور لارستان - بندرعباس به يک دستگاه خودرو سمند مظنون و آن را متوقف كردند.
 
سرهنگ "محمد جعفر تولايي" ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 110 كيلو و 500 گرم ترياك كشف و در اين خصوص چهار نفر متهم دستگير شدند.

وي تصريح كرد: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان " سپيدان" نيز در اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي اقدام به برپايي تور ايست و بازرسي مقطعي در محور اصلي سپيدان- ياسوج كردند.

اين مقام انتظامي گفت: در اين راستا مأموران موفق شدند با توقيف يك دستگاه خودرو ال 90 ، مقدار 9 كيلو و 900 گرم ترياك كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: مأموران كلانتري "گل سرخ" شيراز نيز هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ "تولايي" افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن 10 كيلوگرم ترياك كشف و يك نفر متهم دستگير شد.

وي در پايان ضمن هشدار جدي به قاچاقچيان مواد مخدر گفت: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.
کد مطلب : ۸۲۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما