۰
plusresetminus
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس:

ملت ایران از مبارزه با مستکبرین خسته نشده است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۷
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس ضمن دعوت از تمامی مستضعفین برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام کردکه ملت ایران نه تنها از مبارزه با مستکبرین خسته نشده بلکه امروز با اعتقادی راسخ تر و با توان بیشتر پای تمام آرمان های امام ایستاده است و هر چه فریاد دارد بر سر آمریکا و اسرائیل بی رحم و خون خوار میزند.
ملت ایران از مبارزه با مستکبرین خسته نشده است
به گزارش دریافتی حافظ نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه‌ی مسلمین،‌ بلكه مستضعفین بدانند و از آن نقطه‌ حساس در مقابل مستكبرین و جهانخواران بایستند،‌ و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند. امام خمینی "ره"
یوم الله قدس روز فریاد مظلومین جهان بر سر آمریکا و تفاله های خون خوار آن در جهان ، روز همدلی و همبستگی مسلمین علیه جهان خواران ،روز "آری" به اسلام ناب محمدی و "نه " به اسلام آمریکایی و شیعه ی لندنی ، روزیست که زمینه ساز ظهور آن منجی حقیقی بشریت است.

امروز همه شاهد آن بودیم همان طور که امام"ره" پیش بینی کرده بودند رژیم حرامزاده ی صهیونیستی به فلسطین بسنده نکرده و با دست به دامن شدن به رژیم یهودی زاده ی آل سعود مردم مظلوم یمن را نشانه گرفته است . این حقیقت انکار ناپذیر، تمام مسلمانان جهان را مجاب می کند که امسال شعار به حق" مرگ بر آل سعود" را در کنار مرگ بر امریکا و اسرائیل محکم تر و عمیق تر دنبال کرده تا ان شاالله ریشه ی پوسیده ی این بوته ی خشک شده که حامی و جیره دهنده ی به ترروریست های خون خوار می باشد را از زمین برکنده و در زباله دان تاریخ بریزند.

حضور پر شکوه مردم در روز قدس امسال به آن خاینینی که می خواستند چهره ی هیولایی آمریکا را با بزک رسانه ای بپوشانند ثابت خواهد کرد که تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم؛ ملت ایران برای مبارزه ی نهایی آماده است و هرگونه نگاه چپ به نظام اسلامی را پاسخ دندان شکن خواهد داد که نه تنها آمریکا ی جنایتکار بلکه گریبان گیر تمام جیره خواران آن در جهان خواهد شد.

ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامیمان بارها اعلام نموده ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم حال اگر نوکران آمریکا نام آن را دیروز توسعه طلبی و تشکیل امپراتوری و امروز حمایت از تروریست می گذارند از آن باکی نداریم وضمن حمایت از سربازان خط مقدم دیپلماسیمان، به این حقیقت پایبند هستیم که درصورت تهدید و بی احترامی حتی در لحظه ی آخر امضای احتمالی تفاهم، مذاکرات را رها کرده و پاسخ آن ها را به مردم غیور، مبارز و همیشه در صحنه ی ایران بسپارند تا به آنها نشان دهیم. و پاسخ آن ها ، پاسخی خواهد بود که از درون آن ها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.

در آخر ضمن دعوت از تمامی مستضعفین برای شرکت در این تجمع بزگ انسانی اعلام می داریم که ملت ایران نه تنها از مبارزه با مستکبرین خسته نشده بلکه امروز با اعتقادی راسخ تر و با توان بیشتر پای تمام آرمان های امام ایستاده است و هر چه فریاد دارد بر سر آمریکا و اسرائیل بی رحم و خون خوار میزند.

 
کد مطلب : ۸۲۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما