۰
plusresetminus

امروز در حافظه فارسی‌ها جاودانه شد

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
امروز فارسی‌ها روز قدس دیگری را رقم زدند که برای همیشه در حافظه تاریخی این مردم سلحشور و ولایت‌مدار جاودان می‌ماند.
به گزارش حافظ، سراسر سرزمین خدایی فارس امروز شاهد حضور باشکوهی بود که آنچنان لرزه بر اندام مستکبران انداخت که هیچ عاملی یارای زدودن این جاودانگی از حافظه تاریخی پارسیان خداجو نیست و نخواهد بود.
فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای مردمان پارس آن‌چنان عمیق و جان‌فزا بود که مستکبران جهان هرگز و با هیچ وسیله و عاملی نخواهند توانست خشم و نفرت از ژرفای دل این مردان مرد و شیرزنان تاریخ‌ساز را در بلندگوهای متعفن خود انکار کنند.
امروز مردم فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) به دل‌بستگان غرب و آمریکا فهماندند که ذره‌ای عزت ملی خود را فدای وعده‌های پوچ و توخالی مستکبرانی نخواهند کرد که ظلم و ستم آنان سراسر تاریخ را فراگرفته و در هر جا و هر زمان جز خشم و نفرت مردم آزاده و خداجوی جهان چیز دیگری را از خود بر جای نگذاشته‌اند.
امروز دلدادگان حضرت احمدبن موسی (ع) برادر بزرگ‌تر ثامن‌الحجج حضرت رضا (ع) یک بار دیگر به جهانیان نشان دادند که راهی جز راه ائمه اطهار و ولایت را نپذیرفته‌اند و جز راه آزادگی و سرافرازی حسین (ع) را انتخاب نخواهند کرد.
امروز شهر گنبدهای برافراشته، پایتخت فرهنگی ایران‌زمین و مهد تمدن و فرهنگ اصیل ایرانیان پاک‌نهاد شاهد همایش فرهنگ عشق و شهادت‌طلبی و سرافرازی بود و در یک کلام اینکه جاودانه‌ای دیگر به تاریخ این خطه از سرزمین مقدس ایران پیوست.
امروز همراهی با مردم مظلوم فلسطین بار دیگر در فارس و شیراز به نمایش درآمد تا صهیونیسم پلید بداند که پاره تن اسلام فراموش‌شدنی نیست.



منبع:فارس
کد مطلب : ۸۲۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما