۰
plusresetminus

عوامل نشر اکاذیب در فضای مجازی لامرد مورد برخورد قرار می‌گیرند

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
رئیس دادگستری لامرد گفت: با عوامل تولید و نشر اکاذیب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در لامرد برخورد قاطع می‌شود.
به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد در سخنانی اظهار داشت: انتشار اخبار و اطلاعات بدون راست‌آزمایی و داشتن اطلاع دقیق از آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فضای جامعه را ملتهب و نگران می‌کند.
وی با اشاره به انتشار اخباری ناصحیح در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تلفن همراه مبنی بر اقدام به بمب‌گذاری در یکی از مساجد شهر لامرد در شب گذشته افزود: این موضوع یک شایعه و دروغ محض و یک تصور غیرکارشناسانه و  عدم مطابقت با اصول حفاظتی و امنیتی بوده و امیدواریم مردم به این نکات بهایی ندهند زیرا در سال وحدت و همدلی قرار داریم و دشمن برای تمام اقدامات برنامه‌ریزی کرده است.
رئیس دادگستری لامرد خاطرنشان کرد: با کسانی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تلفن همراه بدون انجام هرگونه تحقیق و داشتن آگاهی کامل نسبت به یک موضوع اقدام به تولید و بازنشر اکاذیب از سامانه خود به سامانه‌های دیگر می‌‌کنند مورد تعقیب قرار می‌گیرند.
غفاری تصریح کرد: افرادی در این زمینه در لامرد شناسایی‌شده‌اند و به‌صورت قاطع با آنان برخورد خواهد شد.
وی در مورد افزایش مشاوران املاک در شهر لامرد نیز گفت: مشاوران املاک در شهر لامرد افزایش ‌یافته که موضوع خوبی است و باعث رشد یک شهر می‌شود اما اگر استفاده نامطلوب از این مراکز شود مشکلات مالی فراوان متوجه معاملات می‌شود و با اسناد عادی، انجام استعلام از مراجع مختلف قانونی واجب و ضروری است و در حوزه اراضی ملی نیز باید استعلام از منابع طبیعی گرفته شود.
این مسئول به موضوع مواد غذایی و بهداشتی نیز اشاره کرد و بیان داشت: از اصناف شهرستان لامرد درخواست می‌کنم مراقب باشند مواد غذایی و بهداشتی تاریخ گذشته عرضه نشود، چراکه شایسته نیست سلامت مردم تهدید شود.


منبع:فارس
کد مطلب : ۸۲۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما