۰
plusresetminus

پایان کار اسرائیل نزدیک است

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
خطیب جمعه جهرم گفت: به همت مردم مسلمان و شیعه ایران اسلامی پایان کار اسرائیل نزدیک شده است.
به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اهمیت روز قدس این روز را هنگام صف‌بندی میان استکبار و امت اسلام دانست و بیان داشت: در قرآن اشاره به برتری‌جویی‌های آل یهود شده و شکستی که آن‌ها در این راه می‌خورند به دست شما مردم مسلمان و شیعه ایران اسلامی خواهد بود و پایان کار اسرائیل نزدیک است.
خطیب جمعه جهرم افزود: امروز ریشه تمام مشکلاتی که در کشورهای اسلامی وجود دارد اسرائیل است که برای در امان ماندن خود کشورهای یمن، سوریه، بحرین را ناآرام می‌کنند و روزی مشکل جهان حل خواهد شد که اسرائیل از روی کره زمین محو شود.
دژکام در مورد مسائل هسته‌ای نیز بیان داشت: همان‌گونه که همگان می‌دانند و رهبری نیز مکرر بیان کرده‌اند ما با یک توافق خوب هسته‌ای مشکلی نداریم اما اگر بنا باشد توافقی شود که بعد از آن دست روی دست بگذاریم و دانشمندان ما کاری از پیش نبرند آن را نخواهیم پذیرفت و دشمن خیال می‌کند ما محتاج توافق هستیم.
دژکام اضافه کرد: امروز به گفته رهبری جنگ اراده‌هاست و ما به دنیا می‌گوییم اراده امت به‌پا خواسته ایران را امتحان کنید و ببینید از شما قوی‌تر هستیم.
وی اضافه کرد: کش‌دار کردن مذاکرات برای امتحان اراده ماست اما مطمئن باشید ایران سربلند خواهد شد چه این توافق انجام بشود و چه نشود، ملت و دولت ایران اسلامی به راهی که در پیش‌ گرفته است می‌رود.
امام‌جمعه جهرم با اشاره به اینکه در روز قدس شلوغ‌ترین نماز جمعه سال برپا می‌شود، توجه مردم را به نکاتی اجتماعی و دینی جلب کرد و گفت: اگر امروز عزت داریم به خاطر اسلام است و اول آنکه ظاهر اعمالمان را طبق دین درست و به‌فرمان خدا عمل کنیم و در بحث عفاف و حجاب چهره شهر زشت نباشد و مردم نباید به امربه‌معروف و نهی از منکر کم‌توجهی کنند و اگر عفت از جامعه برود جامعه بی‌بندوبار ‌می‌شود.



منبع:فارس
کد مطلب : ۸۲۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما