۰
plusresetminus

بیش از ۱۹۲ کیلوگرم تریاک و حشیش در استان فارس کشف شد‌

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۹۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و حشیش طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را در سطح شهر شیراز توزیع کند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله در این رابطه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی آغاز و مخفیگاه این فرد در یکی از محله‌های جنوبی شیراز شناسایی و مورد مراقبت قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخد استان فارس با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی مأموران به محل مورد نظر مراجعه و در این راستا پنج نفر متهم را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد 58 کیلوگرم حشیش، یک قبضه سلاح گرم و 9 دستگاه تلفن همراه کشف و یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سرهنگ تولایی تصریح کرد: مأموران پاسگاه "هرمود باغ" شهرستان "لارستان" نیز هنگام گشت‌زنی در محور بستک – لارستان به یک دستگاه وانت بار مظنون شدند.

وی گفت: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 99 کیلوگرم حشیش و 10 کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: همچنین مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید " جنتی فر" شهرستان " خرم بید" هنگام کنترل خودروهای عبوری، 23 کیلو و 200 گرم تریاک در بازرسی از دو دستگاه اتوبوس و همچنین دو کیلوگرم حشیش در بازرسی بدنی از یک مسافر اتوبوس کشف و در این راستا سه نفر متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ تولایی در پایان تصریح کرد: شماره تلفن‌های 110 و 2184269 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.

‌کشف 44 تن برنج قاچاق در" مهر"

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" استان فارس از توقیف 44 تن برنج خارجی قاچاق با ارزشی بالغ بر 500 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مسعود ظهرابی در تشریح این خبر با بیان اینکه ماموران یگان امداد و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق، به دو دستگاه تریلی حامل بار قاچاق که از جنوب کشور بارگیری شده بود مظنون و آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این دستگاه تریلی، 44 تن برنج خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ ظهرابی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
کد مطلب : ۸۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما