۰
plusresetminus

بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابه شهرستان استهبان امسال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
فرماندار ‌استهبان با اشاره به افتتاح بیمارستان جدید این شهرستان تا پایان امسال گفت: بیمارستان جدید ۹۶ تخت‌خوابه استهبان جایگزین بیمارستان قدیمی ۵۰ ساله این شهرستان می‌شود.
بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابه شهرستان استهبان امسال افتتاح می‌شود
به گزارش حافظ نیوز محمد مهدی شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: این بیمارستان با نام امام خمینی(ره) در حال ساخت است و با بهره‌برداری از آن خدمات مختلف تخصصی و درمانی به بیماران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان جدید استهبان از سال 89 ‌آغاز و تا‌کنون حدود 90 در‌صد پیشرفت فیزیکی داشته و دهه‌فجر امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: چهار هکتار زمین برای محوطه‌سازی بیمارستان به آن الحاق شده تا بتوان در فضایی گسترده بهترین خدمات را به بیماران ارائه کرد.

فرماندار شهرستان استهبان با اشاره به پیگیری‌‌های نماینده شهرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای تکمیل نهایی، تجهیز و جذب پرسنل مورد نیاز در دست اقدام است و این مهم نیز به‌زودی محقق می‌شود.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر بیش از 50 سال از ساخت بیمارستان قدیمی امام‌خمینی(ره) استهبان می‌گذرد و ساختمان فرسوده آن و امکانات موجود پاسخگوی رفع نیاز مراجعه کنندگان نیست.

با افتتاح بیمارستان جدید استهبان درشرق این شهر که در 5 طبقه درحال ساخت است، خدمات درمانی مطلوب‌تری به بیماران ارائه می‌شود.
کد مطلب : ۸۳۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما