۰
plusresetminus

دولت حق ندارد استاندار فارس را از بین فتنه‌گران انتخاب کند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۳
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دولت حق ندارد از بین فتنه‌گران مجلس ششم و سال‌های 77 و 88 فردی را به‌عنوان استاندار فارس انتخاب کند.
به گزارش حافظ، غلام‌مهدی حقدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: هدایت هواپیما به‌دست دوچرخه‌سوار نباید سپرده شود و در این راستا توقع نداریم کسی که یک روز استانداری نکرده، استاندار قله شود.
وی با اشاره به اینکه استاندار فارس از بین نیروهای اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل بومی فارس انتخاب شود و در این راستا انسان‌های شایسته داریم که می‌توانند این استان را به‌خوبی اداره کنند، افزود: بنابراین باید استاندار از میان فارسی‌ها انتخاب شود، چرا باید افرادی از روابطشان با دولت سوءاستفاده کرده و آدم کوچک را برای استاندار استان بزرگ فارس معرفی کنند؟
وی بیان داشت: از موضع‌گیری‌های حضرت آیت‌الله ایمانی و نمایندگان فهیم و انقلابی استان فارس در مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه گزینش استاندار حمایت قاطع می‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در شرایطی که استان فارس در آتش بیکاری و مشکلات اقتصادی می‌سوزد، اگر فرد افراطی را برای استانداری فارس انتخاب کنند فرصت‌سوزی است.
حقدل تصریح کرد: در زمان دولت احمدی‌نژاد که احمدی کرمانی را برای استانداری فارس انتخاب کردند فرصت‌سوزی شد و نرخ بیکاری از 10 درصد به 24 درصد رسید، در آن زمان تمام نیروهای مؤمن، دلسوز و انقلابی متحد شدند و به کار ایشان پایان دادند و یقین بدانید اگر که بار دیگر چنین اشتباهی رخ دهد باز همان خیل عظیم مؤمنان به تکلیف اسلامی و انقلابی خود عمل خواهند کرد.
وی اعلام کرد: دولت بررسی کند در دو سال نخست که استاندار متعادل دولت یعنی آقای دکتر احمدی با هدف تعامل با تمام دستگاه‌ها، نهادها، مردم و شورا و شهرداری ارتباط برقرار کرد و در مقابل، تمام این دستگاه‌ها با ایشان همکاری کردند و به استان هیچ‌گونه آسیبی وارد نشد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: ما از دولت تقاضا داریم به شعار ارزشمند خود یعنی اعتدال و تدبیر و امید پایبند باشد و در این راستا یاد نداریم در این دو سال و در مبارزات انتخاباتی رئیس‌جمهور یا دولت ایشان از افراط‌گرایی حمایت کرده باشد.
حقدل اضافه کرد: چرا امروز کارها به سمت افراط‌گری هدایت می‌شود و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند کسانی که در فتنه بوده‌اند قابل‌ اعتماد نیستند، بنابراین دولت حق ندارد از بین فتنه‌گران مجلس ششم و سال‌های 77 و 88 فردی را به‌عنوان استاندار فارس انتخاب کند.
وی ادامه داد: چرا عده‌ای می‌خواهند جو صمیمی و معتدل امروز فارس را متشنج کنند و یقین بدانید مردم مؤمن و ولایت‌مدار فارس اجازه چنین اقدامی را نخواهند داد.
این مسئول افزود: استانی که در دوران مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی سه شهر آن حکومت ‌نظامی اعلام شد و نقش مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و نیز در دفاع مقدس با دو لشکر، چند تیپ و گردان مستقل مردمی در پیروزی‌های غرورآفرین دفاع مقدس یک پیام واضح و روشن دارد که مردم مؤمن و ولایت‌مدار زیر بار زور، خلاف و فتنه نخواهد رفت.
وی بیان داشت: استان فارس با 14 هزار و 600 شهید نقش مؤثری در دوران دفاع مقدس و نیز پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و باید استانداری در شأن و منزلت این استان انتخاب شود.



منبع:فارس
کد مطلب : ۸۴۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما