۰
plusresetminus

370نفر از مددجویان کمیته امداد فسا ازخدمات آموزش خانواده بهره مند شدند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
مدیر کمیته امداد شهرستان فسا گفت:از ابتدای سال 94 تا کنون بیش از 370 نفر از مددجویان زیر پوشش این کمیته از خدمات نظام جامع آموزش خانواده بهره مند شدند.
370نفر از مددجویان کمیته امداد فسا ازخدمات آموزش خانواده بهره مند شدند
به گزارش حافظ نیوز، محمد بهزادی، چهارشنبه در گفت و گو باایرنا بیان داشت:دوره های آموزشی نظام جامع آموزش خانواده شامل آموزش های گروهی، چهره به چهره،طرح فلاح، زوج های جوان، زنان مطلقه ، دانش آموزان ،آموزش های تخصصی، پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر، کارآفرینی و اصلاح سبک زندگی است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای شاخص های آموزش خانواده مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی بیان کرد و افزود:در قالب این طرح ، خانواده های دارای آسیب های اجتماعی شناسایی و توسط کارشناسان مربوطه خدمات آموزشی و مشاوره ای به آنها ارائه می شود و در این زمینه ارتقای مبانی اعتقادی، اجتماعی، اخلاقی، تربیتی و فرهنگی خانواده ها به صورت ویژه مدنظر قراردارد.

بهزادی ادامه داد:آموزش خانواده و ارتقای سطح آگاهی مددجویان از اهداف مهم و رسالت این نهاد است از این رو با برگزاری کارگاه های آموزشی درصدد هستیم تا مددجویان در زمینه چگونگی خودکفا شدن، مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و... آگاهی های لازم را کسب کنند.
کد مطلب : ۸۴۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما