۰
plusresetminus
عضو شورای شهر مرودشت:

ورودی مرودشت از جاده خرامه نیازمند یک نگاه ویژه است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
اسماعیل استواری عضو شورای شهر مرودشت گفت: ورودی مرودشت از جاده خرامه نیازمند یک نگاه ویژه است
ورودی مرودشت از جاده خرامه نیازمند یک نگاه ویژه است
به گزارش حافظ نیوز، اسماعیل استواری نایب رئیس شورای شهر مرودشت، گفت: جاده بند امیر یک ورودی مهم و استراتژیک شهر مرودشت می باشد و نیازمند یک نگاه ویژه است و ما پیگیر مسائل آنجا هستیم. ورودی جاده بندامیر و جاده فتح آباد مظلوم واقع شده اند و از دوستان شبکه بهداشت توقع داریم در این خصوص همکاری کرده و عقب نشینی کنند تا ما نیز بتوانیم مصوباتی را که در شورا در این خصوص داشته ایم عملی نماییم.

عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: مرودشت فقط یک شهردار می خواهد و متسفانه می بینیم برخی افراد به ما مراجعه می کنند و مدعی هستند که به آنها قول شهردار شدن داده شده است. به دوستان توصیه می کنم دخالت های بی مورد نکنند و انتخاب شهردار را سیاسی نکنند تا اعضای شورا در فضایی آرام بتوانند در فضایی آرام شهردار را انتخاب کنند.

وی در خصوص سرپرست شهرداری هم تاکید داشت: از اعضای شورا انتظار دارم به محمدرضا زارع سرپرست شهرداری هم یک مهلت زمانی بدهند تا وی بتواند در این خصوص برنامه ریزی کند تا متحمل هزینه نشویم و زمانی که می بینیم وی خوب عمل می کند دلیلی ندارد یک شهردار از جای دیگر برای مرودشت انتخاب شود.

وی در خصوص انتخاب استاندار هم بیان داشت: استانداری باید برای استان فارس انتخاب شود که پیرو خط ولایت فقیه باشد و به فکر خدمت به مردم باشد و به مسائل عمرانی و آبادانی اهمیت دهد و گره ای از مشکلات مردم باز کند.

استواری تصریح کرد: در این برهه از زمان باید از مسائل سیاسی پرهیز شود و شخصی باید به عنوان استاندار فارس انتخاب شود که سیاسی نباشد و جناحی فکر نکند.
کد مطلب : ۸۴۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما