۰
plusresetminus

ساختمان اداری کمیته امداد بخش جویم لارستان افتتاح شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
با حضور معاونان مدیرکل کمیته امداد استان فارس، ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی بخش جویم لارستان افتتاح شد.
ساختمان اداری کمیته امداد بخش جویم لارستان افتتاح شد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان؛ صبح امروز در مراسمی با حضور معاونان مدیرکل کمیته امداد استان فارس و تنی چند از مسئولان محلی و مددجویان بخش جویم لارستان، ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی این بخش به بهره‌برداری رسید.

مدیر کمیته امداد لارستان در آئین افتتاح این پروژه طی سخنانی اظهار داشت: کار احداث این ساختمان از نیمه دوم سال 1393 شروع و در زمینی به مساحت 900 متر و با زیربنای 200 متر و با اعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان و برای رفاه حال مردم خونگرم و پرشور بخش جویم و بنارویه آغاز شد.

حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده با تشکر از حضور امام‌جمعه، بخشدار و مسئولان ادارات در بخش جویم و نیز حضور معاونان مدیرکل کمیته امداد استان فارس، مددجویان و مردم این منطقه افزود: احداث چنین ساختمانی در این منطقه حق این مردم بوده و امید می‌رود با حمایت مردم، خیران و مسئولان دلسوز بتوانیم هرچه بیشتر برای رفع نیازهای مددجویان و محرومان این منطقه گام‌های مؤثری برداریم.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اهمیت اشتغال در این منطقه خاطرنشان کرد: با ظرفیتی که در دو بخش جویم و بنارویه وجود دارد ما می‌توانیم با تلاش و کوشش بیشتر و استفاده از کمک‌های مردمی، به سمت توانمندی خانواده‌های محروم حرکت کنیم.
کد مطلب : ۸۴۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما