۰
plusresetminus

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد مرودشت و صنایع الکترونیک شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
مرکز تحقیقات میکرو الکترونیک و لایه نشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز تفاهم نامه همکاری منعقد نمودند
امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد مرودشت و صنایع الکترونیک شیراز
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری آنا واحد مرودشت: در راستای تعاملات و همکاری های آموزشی، پژوهشی و صنعتی مشترک و با حضور رئیس و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مدیران شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز تفاهم نامه همکاری مشترک به امضاء رسید.

 
هدف از تنظیم این تفاهم نامه آموزشی– پژوهشی، استفاده از توانایی علمی و توسعه همکاری آموزشی- پژوهشی طرفین در جهت استمرار رابطه سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز و به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل و فرآهم آوردن بسترهای لازم جهت دستیابی به رشد و ارتقاء علمی– صنعتی استان می باشد.

 
در محورهای کلان تفاهم نامه بحث پروژه های تحقیقاتی در قالب پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا و غیره، انتشار کتب مشترک بین هر دو مجموعه مطرح شده است.

 
همچنین شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز با تشکیل تیم صنعتی در راستای ارتقاء فعالیتهای مرکز تحقیقات میکرو الکترونیک و لایه نشانی واحد مرودشت فعالیت خواهد کرد.

 
ضمنا مقرر گردیده است تا شرکت صنایع قطعات الکترونیک شیراز در انبار گردانی سالانه تجهیزات و موادی که در دانشگاه کاربرد آزمایشگاهی دارند را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اهداء نماید.
کد مطلب : ۸۴۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما