۰
plusresetminus

توقيف بيش از 472 كيلو مواد مخدر در عمليات شب گذشته پليس "ني ريز"

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
با تلاش مأموران انتظامي شهرستان "ني ريز" استان فارس، يك دستگاه خودرو وانت متوقف و در بازرسي از آن 472 كيلو و 800 گرم ترياك و حشيش كشف کردند.
توقيف بيش از 472 كيلو مواد مخدر در عمليات شب گذشته پليس "ني ريز"
به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران پاسگاه " بني كلاغي" شهرستان "ني ريز" مطلع شدند محموله اي از مواد مخدر در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان در حال حركت مي باشد.

سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفته و اكيپي از مأموران به محور سيرجان – ني ريز اعزام شدند.

وي تصريح كرد: با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري، مأموران به يك دستگاه خودرو وانت مظنون و دستور ايست دادند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: راننده و سرنشين خودرو بدون توجه به فرمان ايست مأموران اقدام به فرار كردند كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و متهمان كه عرصه را بر خود تنگ مي ديدند، با رها كردن خودرو و با استفاده از تاريكي هوا متواري شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: در بازرسي از خودرو توقيف شده 472 كيلو و 800 گرم مواد مخدر شامل 409 كيلوگرم حشيش و 63 كيلو و 800 گرم ترياك، يك قبضه سلاح كلاشينكف، دو تيغه خشاب و تعداد زيادي فشنگ جنگي كشف شد.

سردار " گودرزي" با اشاره به اينكه تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد، گفت: شماره تلفن هاي 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.
 
کد مطلب : ۸۴۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما