۰
plusresetminus

آغازعملیات آسفالت باند دوم محورلار-جهرم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
عملیات اجرایی قیرپاشی و آسفالت باند دوم محور لار - جهرم به طول 10 کیلومتر آغاز شده است.
آغازعملیات آسفالت باند دوم محورلار-جهرم
                                                                                                                                                                                     به گزارش حافظ نیوز، داریوش نصر، مدیرکل راه وشهرسازی لارستان با مهم توصبف کردن افزایش ایمنی درجاده ها وخدمات رسانی به مردم از آغازعملیات قیرپاشی و آسفالت باند دوم محور لار-جهرم خبرداد.

وی افزود: طول کل محور ترانزیتی لار-جهرم ۱۵۵ کیلومتراست که ۱۰۵ کیلومتر آن درحوزه استحفاظی این اداره کل قراردارد واین محور، نزدیکترین مسیرمرکز استان به آبهای نیلگون خلیج فارس و بنادرجنوبی کشور محسوب می باشد که بیش از یک سوم خودروهای سنگین ازاین مسیر تردد می کنند و لذا این امر موجب شده است که چهارخطه کردن آن دراولویت کاری این اداره کل قرارداشته باشد.

وی احداث بزرگراه لار-جهرم را از بزرگترین طرح های اولویتی اداره کل راه و شهرسازی لارستان برشمرد و یادآورشد: فاز نخست این پروزه به طول ۱۸ کیلومتر درسال گذشته به بهره برداری رسیده و عملیات قیرپاشی و آسفالت فازدوم طرح مذکور به طول ۱۰ کیلومتر و حدفاصل کورده – دهکویه شروع شده است.

داریوش نصر اهتمام در طرح راهسازی را در راستای کاهش تصادفات جاده ای و افزایش ایمنی و خدمات رسانی به عموم  مردم تلقی و ابرازامیدواری نموده است بتواند با مساعی همکاران خود دراین زمینه به تسریع پردازد.

خبر: قاسم ایزدیان

 
 
کد مطلب : ۸۵۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما