۰
plusresetminus
با ملی شدن پروژه ورزشگاه کارگران مرودشت صورت می‌گیرد

کارگران مرودشت از دو دهه بلاتکلیفی بیرون می‌آیند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
در بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرودشت ملی شدن پروژه ورزشگاه کارگران این شهر، تنها راه برون‌رفت از دو دهه بلاتکلیفی آن عنوان شد.
کارگران مرودشت از دو دهه بلاتکلیفی بیرون می‌آیند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی کارگران مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: استانی شدن پروژه و کمبود اعتبارات در دو دهه گذشته باعث شده ورزشگاه کارگران مرودشت که از ظرفیت خوبی نیز برخوردار بوده همچنان در بلاتکلیفی به‌سر برد.

ملک‌محمد نجفی افزود: با دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از این مجموعه به شهر مرودشت سفر کرده‌ام تا با تهیه طرح و ارائه راهکار مناسبی با تغییر این پروژه از حالت استانی به ملی بعد از دو دهه شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری‌های نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی و همت و اراده جدی که در وزارت‌خانه برای بهره‌برداری این پروژه وجود دارد به‌زودی شاهد اتمام این مجموعه که از مطالبات اصلی صنف کارگر و ورزشکار این منطقه است باشیم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز تکمیل این مجموعه از خواسته‌های به‌حق جامعه کارگری مرودشت دانست و گفت: مرودشت نخستین شهرستان  پرجمعیت استان فارس بعد از شیراز است و با توجه به استقرار صنایع مادری مانند پتروشیمی و صنایع وابسته به بخش کشاورزی دارای جمعیت کارگری بسیاری است.

محمدمهدی برومندی افزود: بنا به همین ضرورت در دو دهه پیش مجموعه ورزشی کارگران در زمینی به مساحت 12 هکتار برای این شهرستان در نظر گرفته‌شده که پس از شروع از ملی به استانی تبدیل‌ شده است.

وی اضافه کرد: کمبود شدید اعتبارات استانی و عدم توجه به این پروژه باعث شده که این مجموعه در بلاتکلیفی و توقف کامل باقی بماند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مقایسه با بسیاری از شهرستان‌های استان فارس با جمعیت کارگری کمتر شاهد امکانات خوبی برای کارگران آن‌ها هستیم و تکمیل این مجموعه از خواسته‌های به‌حق جامعه کارگری شهرستان مرودشت است که همت عالی مسئولان امر را می‌طلبد.

وی همچنین بیان داشت: در دولت گذشته نیز وزیر کار از این مجموعه بازدید کرد اما نتیجه‌ای در بر نداشت و امیدوارم با حسن توجه وزیر و دستور ویژه‌ای که صادرشده به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.
کد مطلب : ۸۵۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما