۰
plusresetminus
به مناسبت عید سعید فطر؛

۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس آزاد می‌شوند‌

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
مدیرعامل ستاد دیه استان فارس با اشاره به برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان امسال در ۱۶ نقطه از استان فارس گفت: روز عید سعید فطر ۳۰ نفر از زندانیان استان آزاد می‌شوند.
۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس آزاد می‌شوند‌
به گزارش حافظ نیوز، سیّدرضا اسکندری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: به مناسبت عید سعید فطر 30 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه بدهی این تعداد از زندانیان که همگی آنها مرد هستند، 4 میلیارد و 800 میلیون ریال ‌است خاطرنشان کرد: 2 میلیارد ریال از این بدهی با کمک ستاد دیه استان تأمین شده و مابقی بدهی این افراد از شکات تخفیف گرفته شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس با اشاره به اینکه ستاد دیه استان از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد تلاش دارد افزود: تعداد کل زندانیان آزاد شده توسط ستاد دیه استان از سال 81 تاکنون بیش از 6 هزار و 420 نفر بوده و 2 هزار و 729 نفر در زمینه پرداخت دیه و 3 هزار و 691 نفر در زمینه بدهی مالی آزاد شدند که 150 نفر زن و بیش از 6 هزار نفر مرد بودند.

اسکندری با اشاره به اینکه امسال دو مرکز جدید ستاد دیه در استان راه‌اندازی شده است تصریح کرد: در 16 نقطه از مناطق زندان‌های استان فارس برنامه جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در طول ماه مبارک رمضان برگزار و در این مراسم نزدیک به 20 میلیارد ریال از سوی خیّران به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهداء شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به یک هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زندان های استان فارس نگهداری می‌شوند عنوان کرد: بدهی این زندانیان بیش از 2 هزار و 153 میلیارد ریال است.
کد مطلب : ۸۵۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما