۰
plusresetminus
امام جمعه مرودشت:

موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای نتیجه حمایت مردم از انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۷
امام جمعه مرودشت با اشاره به توافقات هسته‌ای گفت: موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای نتیجه حمایت مردم از انقلاب اسلامی است.
موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای نتیجه حمایت مردم از انقلاب اسلامی است
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از لحظات آخر این ماه باید به طور شایسته بهره گرفت.

امام جمعه مرودشت افزود: با وجود اتمام ماه مبارک رمضان عیدی بعد از آن است که نتیجه یک ماه بندگی و حاصل تلاش معنوی انسان و ادامه این مسیر الهی است.

وی با بیان اهمیت و تاکید بر برگزاری نماز عید سعید فطر از مردم خواست تا در یک مکان در میدان امام خمینی (ره) تجمع تا نتیجه این بندگی که وحدت نیز به شمار می‌رود تجلی عینی‌تری داشته باشد.

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: این موفقیت نتیجه حمایت مردم، ارشادات مقام معظم رهبری و تلاش دلسوزانه تیم مذاکره‌کننده بود که حماسه‌ای بزرگ آفرید و این اقدام در تاریخ ثبت می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: امروز غربیان ایران را به عنوان یک قدرت هسته‌ای شناختند و اوبامایی که می‌گفت اگر دستش برسد پیچ صنعت هسته‌ای ما را باز می‌کند امروز اعتراف می‌کند که دیگر تحریم‌ها کارساز نیست و این نشان از ایستادگی و مقاومت مردم ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه بایستی در این موفقیت و جشن پیروزی همه مردم ایران حضور داشته باشند بیان کرد: چراکه این موفقیت برای گروه خاصی نیست و بایستی نیروهای ارزشی و انقلابی حضور بیشتری در این شادمانی داشته باشند زیرا این خود حمایت از انقلاب است.

امام جمعه مرودشت با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: به گفته رهبر انقلاب شورای نگهبان نبض انقلاب است و عماد اسلام و اطمینان قلب متدینان است.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه بایستی این شورا باشد تا قوانین را با شرع مقدس تطبیق دهد اظهار داشت: در انتخابات با عبور افراد از این فیلتر مسئولانی شایسته انتخاب می‌شوند چراکه این انقلاب به سادگی به دست نیامده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو آن را مهم دانست و تاکید کرد: باید این انتخابات بر اساس قانون انجام شود و سلیقه‌ها و رفاقت‌بازی‌ها نباید بر این جایگاه غلبه کند.

امام جمعه مرودشت هفته مالیات بر مشاغل را یادآوری و با بیان اینکه این مسأله از فرائض مهم است گفت: بایستی از صاحبان صنعت و سرمایه مالیات گرفت چراکه امروز در سایه امنیت این کشور کار می‌کنند.
کد مطلب : ۸۶۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما