۰
plusresetminus
فرماندار کازرون:

۱۶ میلیارد ریال اعتبار به راه و شهرسازی کازرون اختصاص یافت

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
فرماندار کازرون از تخصیص ۱۶ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و شهرسازی این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی خبر داد.
۱۶ میلیارد ریال اعتبار به راه و شهرسازی کازرون اختصاص یافت
به گزارش حافظ نیوز، حمیدرضا گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از اختصاص 16 میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و شهرسازی شهرستان کازرون از محل اعتبارات تملک دارایی خبر داد و اظهار داشت: 12 میلیارد ریال اعتبار نیز به بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه امسال 70 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شهرستان کازرون اختصاص یافته است افزود: اعتبارات تملک دارایی این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

فرماندار کازرون با اشاره به اجرای 128 پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان کازرون خاطرنشان کرد: بیشترین میزان اعتبارات تملک دارایی این شهرستان به حوزه مسکن، راه و شهرسازی، آب و کشاورزی تعلق گرفته است.

شهرستان کازرون از جمله شهرستان‌های استان فارس است که با بحران آب روبه‌رو است و به گفته گرامی در حاضر به 35 روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود و در برخی روستاهای نیز آب جیره‌بندی شده و احتمال نوبت‌بندی آب در شهر کازرون نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در برنامه‌های توسعه استان‌ها و تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه نقش مهمی دارد و افزایش سهم شهرستان‌های استان فارس به ویژه شهرهای بزرگ مانند کازرون نقش مهمی در عمران این شهرستان‌ها دارد.
کد مطلب : ۸۶۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما