52 زندانی جرایم غیر عمد کازرون چشم به راه آزادی از حبس هستند

27 تير 1394 ساعت 11:16

رییس زندان شهرستان کازرون گفت:هم اینک 52 زندانی جرایم غیرعمد این شهرستان در مجموع با بیش از 40 میلیارد ریال بدهی، چشم به راه کمک خیرین برای آزادی از حبس هستند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا محمود گندمکار ، سه شنبه در جشن گلریزان که برای جمع آوری کمک های مالی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان کازرون برگزار شد، بیان داشت:در سال 93 با 10 میلیارد و 710 میلیون ریال کمک ستاد دیه استان فارس، 26 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان که شامل محکومان مالی و دیه بودند از زندان کازرون آزاد شدند.

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون نیز در این آیین با نقل احادیث و روایاتی از ائمه اطهار (ع) اثرات مثبت کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان را برشمرد و بیان داشت:مقامات قضایی هم باید قلم خودشان را در صدور حکم زندان کندتر کنند .

در این آیین که مسوولان قضایی شهرستان های فراشبند و کازرون حضور داشتند، خیرین شرکت کننده متقبل شدند 810 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان کازرون پرداخت کنند.

همچنین درادامه این مراسم ازشماری از خیرین شهرستان کازرون که درسال 93 با کمک های مالی خود در آزادی شماری از زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان مشارکت داشتند با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ک/


کد مطلب: 8658

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8658/52-زندانی-جرایم-غیر-عمد-کازرون-چشم-راه-آزادی-حبس-هستند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir